

Zalando, vodeća europska modna destinacija različitih brendova objavila je diljem Europe kampanju za proljeće/ljeto 2025. godine. Kampanju predstavljaju Sarah Jessica Parker, četverostruka dobitnica Zlatnog globusa te poznati talijanski kantautora s vrha top ljestvica, nositelj višestruke platinaste naklade i ikona stila, Mahmood.

Što obući?
Kampanja zaigrano istražuje ovo svakodnevno pitanje „Što obući” – na koje odgovaraju ljudi diljem svijeta, više puta na dan, na mnoštvo različitih načina. Zalandova najnovija kampanja za proljeće/ljeto 2025. godine naglašava radost odijevanja, pokazujući kako moda nije samo skup trendova, nego i samopouzdanje da budemo svoji u svakom trenutku.
Smještena na živopisnom gradskom trgu, ova kampanja vodi gledatelje na užurbanu i zaigranu stilsku avanturu. Dok Sarah Jessica Parker i Mahmood istražuju nebrojene mogućnosti sezonskih odjevnih kombinacija, moda postaje igralište za samoizražavanje – od ležernih dnevnih druženja do uzbudljivih gradskih izlazaka i toplih romantičnih večeri.
Odabirom odjevne kombinacije pričate priču o tome tko ste”, govori Sarah Jessica Parker. Ponekad je to iznimno jednostavno. Ponekad zahtijeva malo više promišljanja. No lijepo je vidjeti kako Zalandova kampanja slavi taj dnevni ritual koji nam je svima zajednički. I ono što je najvažnije, nema pogrešnih odabira.

Trendovi za proljeće/ljeto 2025.
Mahmood dodaje: Često nosim odvažne kombinacije na pozornici, ali čak se i ja zapitam „Što da odjenem?” kada kasnim na kavu s prijateljima. Ova kampanja namijenjena je svima koji su barem jednom stajali pred ogledalom i triput se predomišljali prije nego što su izašli iz kuće.
Kampanju je odabrala i pripremila poznata stilistica Stella Greenspan uz osobne doprinose zvijezda. Svaki look odražava svestranost i individualnost današnjeg modnog pejzaža, predstavljajući najveće trendove sezone proljeće/ljeto 2025. – od vizualnih iluzija do korzeta i retro uzorka. Ova kampanja ne naglašava samo trendove, već osnažuje kupce da otkrivaju, istražuju i prihvate svoj jedinstveni stil.



Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Zalando zna što obući
Sara Spännar, VP Global Marketing, kaže: U Zalandu znamo da je odabir onoga što ćemo nositi više od samog uzimanja odjevnog predmeta – to je dnevni ritual koji odražava tko ste i kako se želite osjećati. Bitno nam je proslaviti te trenutke i uistinu smo radosni zbog načina na koji su to Sarah Jessica Parker i Mahmood približili kupcima. Želimo osnažiti svoje kupce da osjećaju sigurno u pogledu svojih odabira, neovisno o tome što im dan nosi.
Zalandova kolekcija proljeće-ljeto dostupna je na poveznici.


Foto: PR