Monoi nakit nastao je 2018. godine kao mali osobni projekt, iz potrebe za nakitom koji bi bio kvalitetan i bezvremenski po dizajnu. Brend su osnovali brat i sestra Marko i Maja Bačanin. Obrazovanje i iskustvo iz područja arhitekture i dizajna spontano su doprinijeli razvijanju ljubavi prema jednostavnim, čistim formama što karakterizira i njihov nakit. S druge strane, dugogodišnje iskustvo kroz obiteljsku manufakturu proizvoda od plemenitih metala, koja postoji 25 godina, također je značajan faktor.
“Imajući u vidu da svi u obitelji imamo pozadinu u kreativnim disciplinama uključujući arhitekturu, dizajn i umetnost, estetika koja je prevladala u kolekciji GEOMETRIA nije iznenadjujuća. Minimalizam, geometrija i arhitektonski elementi su neiscrpna inspiracija za nas”, otkrivaju nam Maja i Marko.
Izazov kako da se najjednostavniji geometrijski oblik kao što je kvadrat ili krug pretoči u efektan nakit rezultirao je prepoznatljivim, pročišćenim stilom prve kolekcije GEOMETRIA.
Fokusom na minimalnu estetiku, ali bez žrtvovanja udobnosti, postiže se lako integriranje nakita u bilo koji način odijevanja ili priliku.
O nakitu
Sav nakit se izrađuje u našoj radionici u Srbiji, počevši od rafiniranja srebra, spajajući tradicionalne metode i bezvremenski dizajn. Kontrola procesa koja doprinosi kvaliteti materijala esencijalna je za dobar proizvod. Za sada se Monoi nakit izrađuje u srebru, ali postoji mogućnost izrade i u zlatu ili pozlati.
“Dobar dizajn za nas je nešto što traje više od jedne sezone, ne samo zbog kvalitete, već zbog dizajna. Sve što kreiramo nije vođeno trendom, jer želimo stvoriti nešto što biste željeli zadržiti dugo vremena, nešto što vam znači više od materijalne vrijednosti. Ideja je da estetika brenda privlači određeni način razmišljanja, a ne samo stilski senzibilitet kupaca. Želimo da kupci osjete dio pozitivne energije uložene u stvaranje svakog pojedinačnog proizvoda”, zaključuju Maja i Marko.
Trenutna kolekcija sadrži samo prstenje jer je to predstavljalo najveći dizajn izazov za njih, ali planiraju proširiti asortiman proizvoda. Plan je da polako šire brend na tržišta drugih zemalja, prateći intuiciju i dosljednost osnovne ideje o minimalističkom pristupu dizajnu.
Monoi nakit pratiti možete na Facebooku i Instagramu.