Vrijeme je za odabir modnih kombinacija u kojima će zasjati Ultranauti koji se spremaju za posebno rođendansko izdanje festivala ULTRA Europe. Osim vrhunske produkcije i glazbenika, koji će tijekom sedam dana nastupiti na brojnim pozornicama i lokacijama, festival će proslaviti i dekadu nevjerojatnih modnih trenutaka. Posjetitelji iz više od 120 zemalja spajaju svoje jedinstvene stilove, stvarajući šarenu tapiseriju kreativnosti i raznolikosti, a ULTRA Europe je zbog toga postala sinonimom za inovativnu modu i osobni izraz, te mjestom gdje svatko može biti što želi, slobodno izražavajući svoju individualnost. Povodom jubilarnog izdanja predstavljena je ekskluzivna modna kolekcija ULTRA Europe koja odražava samu bit festivala – slavlje glazbe, prijateljstva, zajedništva, mode i istinske autentičnosti.
Kolekcija futuristički spaja crne tonove s neonskim akcentima i metalik detaljima, nudeći odvažan i sofisticiran stil koji savršeno odražava energiju i kreativnost festivala. Vibrantne neonske boje i detalji dominiraju kroz cijeli asortiman, od trendi fishnet crop topova i stylish bucket hatova do upečatljivih sunčanih naočala i narukvica kako bi svaki look bio upotpunjen. Ove je godine praktičnost ključna – inovativni držači za mobitele i vodonepropusne torbice osiguravaju sigurnost mobilnih uređaja dok Ultranauti plešu do zore, a estetični ruksaci i šilterice s metalik detaljima dodaju završni touch svakom outfitu. Sve je spremno kako bi Ultranauti zasjali i izrazili svoju individualnost na modnoj pozornici festivala!
Spoj glazbene i modne scene
Ovogodišnja kolekcija donosi i liniju koja je must have za sve obožavatelje pozornice RESISTANCE. Ova je glazbena priča usmjerena na underground scenu, a nudi sinergiju neovisne modne scene i mračnih tehno vibracija. Crne hoodice i majice, zajedno s modnim dodacima poput šilterica s military detaljima, samo su neki od istaknutih komada ovogodišnje festivalske kolekcije.
Kolekcija je snimana u hotelu Zonar Zagreb, a ispred objektiva fotografa Marija Poje našlo se šest modela – Marija Šulenta, Matea Lalić, Hana Bitunjac, Noel Erman, Stefan Modrić i Borna Butković. Šminku potpisuju Nada Ahel i Lana Blagojević (Profokus), a za kreaciju savršenih ljetnih make-up inspiracija, korišteni su najnoviji proizvodi brenda essence.
Gdje kupiti ULTRA Europe merch?
Sav tekstilni asortiman proizveden je u Hrvatskoj, od certificiranih materijala i u certificiranoj proizvodnji, a moći će se kupiti na Zapadnoj obali u Splitu od utorka, 9. srpnja te na nekoliko lokacija ispred i unutar Parka Mladeži, od četvrtka, 11. srpnja, gdje će ujedno biti i najveći izbor. Bez obzira birate li vibrantne neonske boje ili se odlučujete za monokromatski crni look, pomicanje modnih granica pravi je način da postanete modni predvodnik na ovogodišnjem jubilarnom festivalu ULTRA Europe. Spremite se za transformaciju u Ultranauta i izrazite svoju unikatnost na najvećem plesnom podiju ovoga ljeta.
Festival ULTRA Europe otvara vrata Parka Mladeži od 12. do 14. srpnja, a potom kreće na destinacijsko putovanje po otocima, Braču, Hvaru i Visu. U Splitu stižu brojne svjetske zvijezde, a između ostalih i Armin van Buuren, Adam Beyer, Afrojack, Alison Wonderland, Axwell, Boris Brejcha, Deborah De Luca, DJ Snake, Eric Prydz, Hardwell, Martin Garrix, Sebastian Ingrosso, Timmy Trumpet, Vintage Culture te brojni drugi.
Može se kupiti i određen broj jednodnevnih ulaznica
U prodaju je pušten i ograničen kontingent jednodnevnih ulaznica koje se za domaće fanove mogu pronaći na svim prodajnim mjestima TISAK MEDIA kao i putem sustava Entrio po cijeni od 69€. Također, uskoro će i TIER 2 trodnevnih regionalnih ulaznica biti rasprodan pa su još kratko dostupne po cijeni od 115€.
Ponosni partner festivala ULTRA Europe je Hrvatska turistička zajednica koja poziva na istraživanje jedinstvenosti i unikatnosti Hrvatske kao destinacije. Mastercard je ponovno službeni sponzor festivala ULTRA Europe, a posjetiteljima će uz jednostavno, brzo i sigurno plaćanje omogućiti pristup brojnim prednostima korištenja Mastercard kartica. Posjetite Mastercardovu platformu priceless.com i potražite tri različita paketa za prva tri dana u Splitu koja možete kupiti po posebnim cijenama.
Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu, gdje će u narednim danima biti predstavljena brojna ovogodišnja iznenađenja te noviteti.
Foto: Mario Poje