Tjedan mode u Milanu do sada nam je donio pregršt uzbudljivih trenutaka, pa tako pomno pratimo događanja s milanskih pista. Dok se događaj privodi kraju, donosimo dojmove s dvije završene revije – The Attico, koji je debitirao na Tjednu mode, i Versace, koji je debitirao novi pravac.
The Attico – brend talijanskih influencerica
Brend talijanskih influencerica iskoristio je milansku modnu pozornicu za svoju prvu reviju u okviru tjedna mode. I slično kao na kazališnim daskama, tako je i ovdje bilo dramatičnih scena – s nekoliko antiklimaktičnih trenutaka koji, nažalost, nisu doveli do katarze kakvoj smo se nadali i na kakvu su nas, uostalom, Giorgia i Gilda navikle. Čak i da je bilo komada vrijednih pažnje, teško je bilo primijetiti ih kroz outfite na kojima se paralelno odigravalo nekoliko sukobljenih ideja.
Versace goes Prada
Da nas Miuccia Prada kontinuirano inspirira svojim ideološki robusnim pristupom modi nije tajna, a sada se njen utjecaj prenio i na kolege. Prva koja je odvažno priznala to je Donatella Versace, i to novom kolekcijom za proljeće/ljeto 2024. Talijanska dizajnerica odstupila je od svojih uobičajnih boja i formi, a usmjerila se ka nešto umjerenijoj paleti i oblicima koji neodoljivo podsjećaju na one koje Prada plasira iz sezone u sezonu. Izvjesno je da nam stiže budućnost u kojoj, ruku pod ruku s ekspanzijom Toma Forda, dolazi i opčinjenost Pradinim principima. Konačno, modna budućnost kojoj se zapravo radujemo.
*Članak preuzet sa Journal.rs.
Foto: Spotlight Launchmetrics