Dizajnerica Lana Puljić i glumica Tihana Lazović dijele neopisivu strast i ogromnu ljubav prema onom što rade, pritom ne pristajući na kompromise, pa nimalo ne čudi da su se pronašle, spojile i opet pripremile jednu malu modnu poslasticu. Dizajnerica i glumica uspješno surađuju već dugi niz godina, a kruna te suradnje svakako je Tihanin ovogodišnji look sa red carpeta Venecijanskog filmskog festivala koji je i sam Vogue uvrstio kao jedno od najuspješnijih izdanja ovogodišnje Mostre.
Tihana je osoba koja na prvu plijeni svojom energijom, karizmom, te prvenstveno stavom koji savršeno utjelovljuje Lokomotiva ženu, pa je bilo logično da se glumica i ovog puta nađe ispred foto objektiva u ulozi modela i postane zaštitno lice nove Lokomotivine predblagdanske kampanje.
Dizajnerica Lana Puljić povodom ove suradnje je istaknula:
„Već na prvi pogled jasno je da ovom kolekcijom slavim snažan i neustrašiv ženski duh i tu gotovo neuništivu žensku energiju. Odijelo je postalo okosnica mog dizajna u zadnjih par sezona, te sam ovom harmoničnom kolekcijom odijela i kaputa željela pokazati kako ovaj odjevni predmet, kojeg nažalost i dalje prvenstveno percipiramo kao muškog, zapravo perfektno odijeva i žene. Tihana je savršeno utjelovljenje upravo takve žene – hrabre, neovisne, ponosne, drske i beskompromisne, ali savršeno ženstvene, seksi, pa na momente i krhke. Doista sam uživala dizajnirajući ova odijela, ali nisam mogla odoljeti i jednoj svršenoj party haljini u hologram šljokicama i perju, dubokih bočnih proreza.“
Dizajnerica je i u ovoj kolekciji surađivala sa Majom Miletić, umjetnicom iz brenda Mammii studio. Maja je oplemenila dva sakoa svojim delikatnim rukotvorinama od metala i dragog kamenja, istodobno dajući im funkcionalnost, te neopisivu ljepotu i jedinstvenost. Osim spomenutih detalja u nakitu, blejzeri imaju detalje poput golih leđa ( cut out momenti ), dubokih bočnih rasporaka, te predimenzioniranih satenskih detalja na rukavima.
Kolekcija je dosta koherentna, prevladavaju već spomenuta odijela i kaputi, no u njoj su mjesto našli i jedna kratka krznena jakna u srebrnoj eko koži, te novi model traperica, kao jedan malo opušteniji look. Samo jedan uzorak našao je svoje mjesto unutar ove kolekcije, a riječ je o veoma chic kaputu u eko krznu odvažnog „kravljeg“ uzorka.
Od materijala prevladavaju vuneni štofovi, kombinacije raskošnih vuna i kašmira te šljokice. U kolekciji dominiraju crni i ivory tonovi, a akcent kolekciji dan je snažnom pink i ljubičastom bojom, te nježnijim plavim i prljavo-ružičastim tonovima. Upravo odijelo u snažnoj pink boji oličenje je snažne energije, hrabrosti i beskompromisnog ženskog bunta.
Komadi su ženstveni, elegantni, ali opet dovoljno drski i (prigušeno) seksi, idealni za svakog tko želi biti lijepo odjeven, a pritom osjećati se moćno.
Tim ljudi koji potpisuju kampanju već je dobro uhodan fantastičan tim; fotografije potpisuje fotografkinja Sara B. Moritz, za kosu je zaslužan Mijo Majhen, a za make up je bila zadužena Kristina Hošnjak iz AOMA Academy of Makeup Art.
Svi modeli mogu se razgledati na adresi Lokomotivinog ateliera u Bauerovoj 22 u Zagrebu, dostupni su po mjeri, a više informacija možete pronaći na Instagram profilu @lokomotiva_bylanap i na webu lokomotivaworld.com.
Foto: Sara B. Moritz