Prošlo je 20 godina od lansiranja kultne suradnje, ali – Takashi Murakami i Louis Vuitton imaju comeback
U moru modnih suradnji jedna je svetinja – pa čak i ako je rođena prije dvadeset godina. Riječ je naravno o suradnji između japanskog umjetnika Takashija Murakamija i francuske modne kuće Louis Vuitton. 2003. godine, kada je lansirana prva kampanja poznatog dvojca, javnost je pala u modni šok i već je tada bilo jasno da će to biti jedna od kultnih suradnji. I upravo su ti komadi neke u koje se vrijedi investirati, o čemu smo pisali ovdje. Y2K estetika se vraća, a mi ne možemo sakriti osmijeh s lica.
Takashi Murakami i Louis Vuitton cvjetići, grafike i boje
Louis Vuitton je poznat po sofisticiranom dizajnu i estetici, a njihove najprodavanije torbe su one s poznatim LV monogramom. Murakami je uspio spojiti tradiciju Louis Vuittona i svoj dječački razigrani pristup umjetnosti. I tako smo dobili klasične modele torbi s pomakom u obliku šarenih monograma i raznih grafika koje biste teško povezali s Louis Vuittonom.
Čim nešto u sebi ima prefiks “kultno”, tamo ćete naći i Zendayu
I to kao glavno lice kampanje. Louis Vuitton je na svom Instagram profilu predstavio kratki video u kojem vidimo kako Murakami iz Tokija šalje pismo Zendayi, a ona ga otvara ulazeći na set. Čak imamo i mini preview jednog komada koji bi se mogao naći u kolekciji, a to je Montsouris Cargo ruksak, ali u Murakamijevoj interpretaciji. Zendaya, koja je imala svega sedam godina kada je prvi put lansirana suradnja, nosi i nešto što liči kravati.
LVMH je već najavio razne popratne aktivnosti prilikom lansiranja kolekcije, kao što su kafići, pop up trgovine i automati. Kolekcija će biti dostupna od 1. siječnja 2025. godine.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Foto: Louis Vuitton, Instagram (@louisvuitton, @suungjuuun)