Trideset i dvije godine nakon osnivanja, srpski modni brend MONA predstavio je novi logo – i to da vrha Beograda!
Četrnaesti kat hotela MONA Plaza pretvoren je u pozornicu kojoj su prošetali modeli u novoj MONA limited edition kolekciji pod nazivom LOGOMANIA. Kao inspiracija za kolekciju poslužio je upravo novi MONA logo. Logo i print koji krasi nove MONA modele potpisuje Slavimir Stojanović Futro, a modni dizajneri modne kuće MONA primijenili su ga na sve od kaputa, odijela i sakoa do torbi, marama i čarapa.
Novi MONA logo i limited edition kolekcija LOGOMANIA nisu bili jedine zvijezde te večeri. Osim top modela koji su nosili reviji, a koji su posebno za ovu priliku stigli iz Milana, iz prvog reda je ravno na pozornicu izašla Sara Jo i svojim glazbenim nastupom cijeli događaj učinila još spektakularnijim. U custom made kostimu sa MONA printom i uz defile modela, Sara Jo je premijerno predstavila svoju novu pjesmu DIVLJA.
Limited edition kolekcija LOGOMANIA naći će se u 15 odabranih MONA trgovina diljem regije, a novi logo MONE sasvim sigurno će obilježiti novu modnu eru!
Foto: PR