REDA Milano je ove jeseni izradila mini kolekciju WHO WEARS THE PANTS koja je kreirana u suradnji s internacionalnim modelom Monikom Jac Jagaciak u svrhu lansiranja svog novog online shopa.
Ova ekskluzivna capsule kolekcija uključuje osam modela cipela vrhunskog talijanskog dizajna, koji su ‘made in Italy’ od crne kože najviše kvalitete, s diskretnom i elegantnom crvenom podstavom.
Cijena jednog para kreće se između 199.00 i 350.00 eura, a dizajn obuće prilagođen je najrazličitijim prilikama. Cipele je moguće nabaviti jedino online, na www.redamilano.com.
Inspirirana pokretom ženskog oslobođenja šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog stoljeća, Monika Jagaciak se posebno zainteresirala za razvoj i evoluciju ženskog stila i mode u ovom određenom periodu. Kako su žene tog doba kolektivno dolazile na proteste na kojima su se borile za svoja prava, s posebnim osvrtom na pravo na zaposlenje, iz toga je izronio novi snažan i hrabar ton izražavanja, a u stil se utkalo svježe otkriveno samopouzdanje.
Čak i danas su ‘snažne žene’ u poslovnom okruženju, pa i društvu strogo i nepravedno kritizirane i često opisivane kao suviše stroge i nadobudne, šaljući pogrešnu poruku da je snaga atribut koji pripada isključivo muškarcima. Čitava ova kolekcija teži k tome da izmjeni ovo zastarjelo viđenje i da pruži ohrabrenje za nesputano izražavanje.
Prelazeći granice muško/ženskih svijetova, kolekcija postavlja pitanje “tko nosi hlače”?
Pri razvijanju kampanje, Jagaciak je udružila snage s pet umjetnica koje su stvorile autentične performanse za svaki pojedinačni par cipela i na ovaj su način pojačali poruku kampanje “tko nosi hlače?”. Hrabrim i kreativnim nastupima svaki je umjetnik predstavio svoj rad zasnovan na ideji osnaženja žena, prikazujući snagu izražavanja kroz stil. Umjetnici koji su se pridružili kampanji su Sophie Leddick, Jinlu Luo, Polina Protsenko, Nanna Rosenfeldt-Olsen i Celia Wickham.
Tim REDA-e je izuzetno uzbuđen zbog suradnje s Monikom Jac Jagaciak koja je u modnoj industriji od 2007. i od tada je čak trinaest puta bila dio Chanelovih kampanja, ostavivši svoj graciozni pečat na naslovnim stranama mnogih magazina.
S neumornim istraživačkim duhom utkanim u REDA kompaniju i uz čvrsto vjerovanje u značaj i utjecaj visoke mode, ova nova i ekskluzivna kolekcija teži pružiti dašak energije i moći svakoj ženi.