

2025. godinu smo započeli s tužnim vijestima, a to je gašenje brenda Y/Project nakon 14 godina. Nedugo prije toga, dočekala nas je vijest da Matthieu Blazy prelazi u Chanel, što možemo nazvati najvećim modnim transferom. Onda se u modnim krugovima krenulo pričati o odlasku Jonathana Andersona iz Loewea i prelasku u Dior. A da ne spominjemo Demnin prelazak na poziciju kreativnog vodstva Guccija. Sasvim je jasno da je u tijeku potpuna reorganizacija modnih kuća, brendova, dizajnera, kreativnih direktora… I to je sve krenulo od vijesti da Anderson možda odlazi iz Loewea, a da na njegovo mjesto navjerojatnije dolazi američki modni duo Proenza Schouler. Što se i dogodilo.
Loewe je napokon dobio kreativno vodstvo
Dečki iz Proenze Schouler, brenda koji su osnovali prije čak 23 godine, službeno su prešli u Loewe. Anderson je od Loewea napravio jedan od najpoželjnijih brendova današnjice, modernizirao ga, približio mlađim generacijama, a opet ostavio povijesnu baštinu koju brend posjeduje.
No, vratimo se na Jacka McCollougha i Lazara Hernandeza – Proenza Schouler dečke. Dečki koji su osnovali brend sami od nule i čiji su vlasnici, čak i nakon 23 godine, upravo oni. Iako poslovni partneri, McCollough i Hernandez su solo igrači. Hoće li to utjecati na rad u velikoj modnoj kući i, ono još važnije, u LVMH-u? I što će biti s Proenzom Schouler?

Sličnost između estetike Proenze Schouler i Loewea je vidljiva. Samo im pogledajte Instagram profile, a ako vas zanima, bacite oko na neke od kolekcija. Oba brenda naginju konceptualnosti i minimalizmu, ali i taman koliko treba da prodaja ne pati. Tako da bismo rekli da će Loewe biti u sigurnim rukama. S druge strane, brend koji pod hitno treba pomoć je Dior. I zato se nagađa da je najbolji fit upravo Anderson.
Na kraju dana – sve ostaje u obitelji…
… Ako je vaša obitelj LVMH, a tata vam je Bernard Arnault. Loewe i Dior su u vlasništvu LVMH-a i ovakve smjene kreativnih direktora unutar kuće su uobičajena praksa i zato vjerujemo “pričanjima” o Andersonu i Dioru.
Proenza Schouler će sačuvati DNK Loewea jer, kako smo i napisali u početku, brendovi njeguju sličnu estetiku. I dalje ćemo viđati minimalističke kolekcije s avangardnim pristupom i puno konceptualnih i arhitektonskih motiva. Odlično balansiraju između inovativnog dizajna i nosive odjeće, što je bila jedna od odlika Loewea.
Foto: Proenza Schouler, Instagram (@proenzaschouler)