U tijeku je potpuna reforma modne industrije. Gotovo da je potvrđeno da Proenza Schouler prelazi u Loewe
U tijeku je potpuna reforma modne industrije. Gotovo da je potvrđeno da Proenza Schouler prelazi u Loewe

U tijeku je potpuna reforma modne industrije. Gotovo da je potvrđeno da Proenza Schouler prelazi u Loewe

2025. godinu smo započeli s tužnim vijestima, a to je gašenje brenda Y/Project nakon 14 godina. Nedugo prije toga, dočekala nas je vijest da Matthieu Blazy prelazi u Chanel, što možemo nazvati najvećim modnim transferom. Onda se u modnim krugovima krenulo pričati o odlasku Jonathana Andersona iz Loewea i prelasku u Dior. Dalo se naslutiti da je u tijeku potpuna reorganizacija modnih kuća, brendova, dizajnera, kreativnih direktora… I to je sve krenulo od vijesti da Anderson možda odlazi iz Loewea, a da na njegovo mjesto navjerojatnije dolazi američki modni duo Proenza Schouler.

Proenza Schouler – Loewe – Jonathan Anderson?

Dečki iz Proenze Schouler, brenda kojeg su osnovali prije čak 23 godine, očito prelaze u Loewe. Ova vijest je odjeknula kao bomba jer se odmah postavilo pitanje – Pa gdje će onda Jonathan Anderson? Anderson je od Loewea napravio jedan od najpoželjnijih brendova današnjice, modernizirao ga, približio mlađim generacijama, a opet ostavio povijesnu baštinu koju brend posjeduje.

No, vratimo se na Jacka McCollougha i Lazara Hernandeza – Proenza Schouler dečke. Dečki koji su osnovali brend sami od nule i čiji su vlasnici, čak i nakon 23 godine, upravo oni. Iako poslovni partneri, McCollough i Hernandez su solo igrači. Hoće li to utjecati na rad u velikoj modnoj kući i, ono još važnije, u LVMH-u?

Proenza Schouler
Jack McCollough i Lazaro Hernandez, Proenza Schouler

Sličnost između estetike Proenze Schouler i Loewea je vidljiva. Samo im pogledajte Instagram profile, a ako vas zanima, bacite oko na neke od kolekcija. Oba brenda naginju konceptualnosti i minimalizmu, ali i taman koliko treba da prodaja ne pati. Tako da bismo rekli da će Loewe biti u sigurnim rukama. S druge strane, brend koji pod hitno treba pomoć je Dior. I zato se nagađa da je najbolji fit upravo Anderson.

Maria Grazia Chiuri je pod povećalom LVMH-a već neko vrijeme, ali i reakcije javnosti nisu na njenoj strani. Ženske kolekcije Diora se slabije prodaju od muških, za čiju je slavu zaslužan Kim Jones.

Na kraju dana – sve ostaje u obitelji…

… ako je vaša obitelj LVMH, a tata vam je Bernard Arnault. Loewe i Dior su u vlasništvu LVMH-a i ovakve smjene kreativnih direktora unutar kuće su uobičajena praksa i zato vjerujemo “pričanjima” o Andersonu i Dioru. Andersona su od njegove reforme Loewea prozvali miracle designer, a hoće li uspjeti napraviti miracle u Dioru – jedva čekamo vidjeti.

Proenza Schouler će sačuvati DNK Loewea jer, kako smo i napisali u početku, brendovi njeguju sličnu estetiku. I dalje ćemo viđati minimalističke kolekcije s avangardnim pristupom i puno konceptualnih i arhitektonskih motiva. Odlično balansiraju između inovativnog dizajna i nosive odjeće, što je bila jedna od odlika Loewea. Sada još samo čekamo potvrdu od vrha.

Foto: Proenza Schouler, Instagram (@proenzaschouler)

Učitati još
Zatvori