Modna kuća Prada lansirala je kampanju za mušku i žensku kolekciju za jesen i zimu 2023. “Ljepota, briga, ljubav. Pradino istraživanje ovih vječnih, bezvremenskih vrijednosti, univerzalnih emocija inspirirala je nove kolekcije kao i kampanje. One su oživljene kroz metaforu cvijeća, koj simbolizira nježnost i simpatiju. To cvijeće u interakciji je s pet glumaca – Benedictom Cumberbatchom, Hunter Schafer, Kodijem Smit-McPheejem, Letitiom Wright and Lijem Xianom. Upravo filmske zvijezde odabrane su kako bi odali počast dugogodišnjoj vezi Prade i kinematografskog svijeta. Cvijeće je u kampanji prikazano u ljudskoj veličini kako bi ta interakcija još više došla do izražaja.
Pradina kampanja bez presedana
Krhko, a istovremeno snažno. Kratkoročno, a istovremeno vječno. Cvijeće je u glavnoj ulozi posebnih Pradinih aktivacija koje će biti lansirane u nekoliko svjetskih gradova od 14. do 16. rujna. Tri dana bit će otvoreni posebni kiosci s cvijećem – na ulicama ili unutar ekskluzivnih shopping centara. Na njima će ljudi moći uzeti limitirane paketiće sa sjemenjem cvijeća.
Ova kampanja bez presedana za cilj ima da se cvijeće rascvjeta diljem svijeta, a sve kako bi služilo kao alat za prenošenje emocija i glasa o novim kolekcijama za muškarce i žene.
Poseban filter na društvenim mrežama
No, ne zaboravimo da smo ipak u 21. stoljeću i da se život odvija i na društvenim mrežama. Tako se i ova kampanja, osim u stvarnom životu, odvija i na digitalnim platformama zahvaljujući ekskluzivnom filteru. On je posebno dizajniran kako bi ljudi mogli stvarati vlastita iskustva i sadržaj na Instagramu, TikToku, Snapchatu i WeChatu. Ljudima će na ekranima cvjetati 3D cvijet i tako im dati priliku da personaliziraju svoje objave.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Foto: Instagram (@prada)