Posljednja kolekcija Nenada Sovilja dobila je svoju kampanju

Posljednja kolekcija Nenada Sovilja
dobila je svoju kampanju

Monument kolekcija predstavljena je prije tri tjedna u zagrebačkom hotelu Esplanade. Ujedno je dobila i svoj vizualni identitet u vidu kampanje koju potpisuje fotograf Mladen Šarić. Čitava kampanja zamišljena je kao suprotstavljanje muške i ženske energije. Energija muškarca kao dominantne uloge u našem patrijarhalnom društvu i žene koja je delikatna i krhka na prvu, a ustvari snažna, kompleksna i slojevita te zapravo dominantna i jaka.

Monument trenutci

Suprotstavljanje muške i ženske energije u kampanji je najsnažniji primjer kontrasta i suprotnosti
kojima se Nenad bavi u novoj kolekciji. Kroz Monument nam dizajner priča intimnu priču o svom
gradu i bavi se vlastitim unutarnjim suprostavljanjima. Ona su nam ujedno i svima zajednička, a u konačnici čine ljudski karakter. Tako suprostavlja zlato koje predstavlja Sunce i srebro koje predstavlja
mjesec, nudi savršenu simetriju i geometriju. Ona predstavalja odgovor na kaos, spiritualnost kao kontrast egu i u konačnici muškarca i ženu koje vidimo na fotografijama.

Posebna gošća kampanje

Glavnu ulogu na fotografijama ima Julija Nydal, već dugo jedna od naših najpoznatijih i
najuspješnijih manekenki. Julija je posebno za ovu prigodu doletjela iz New Yorka gdje trenutno
živi i radi i u potpunosti se odrekla svog honorara u ime zaklade ENDALZ koja se bavi potporom
za oboljele i istraživanjem Alzheimerove bolesti. To je tek drugi put nakon Ivone Bevande da na kampanji nije samo nakit već i Sovilj žena. Nenad Sovilj istaknuo je kako je posebno ponosan što je Julija pristala snimiti kampanju za Monument. Kao jedna od najljepših žena koje poznaje i čiji je dugogodišnji prijatelj, stalno su nešto planirali zajedno. No, uvijek je bilo teško uskladiti rasporede jer žive na različitim kontinentima. Stoga je zadovoljstvo bilo obostrano kada je Julija pristala biti dio Monument kampanje.

Foto: Mladen Šarić

Učitati još
Zatvori