Prosinac već kuca na vrata, a to znači samo jedno – rezime proteklih 12 mjeseci i modna analiza svega što nam je 2023. donijela. U svijetu mode, sudeći prema iscrpnom istraživanju koje je proveo Lyst, ovu će godinu obilježiti nekoliko brendova koji su pozornost privukli svojim dizajnom i kolekcijama, ali ponajviše marketinškim kampanjama. Što je još važnije, njihove su strategije potaknule hottest trendove koji već mjesecima kruže ne samo modnim pistama već i street fashionom. No, prevelikih iznenađenja nije bilo.
U nastavku saznajte koji su brendovi, trendovi, proizvodi te zvijezde s A-liste obilježile 2023. godinu.
Miu Miu i dalje drži tron
Miuccia Prada je očigledno pronašla tajni recept koji joj omogućuje kontinuirano stvaranje autentičnih kreacija, ali i onih o kojima će se pričati naveliko. Tako je drugu godinu zaredom Miu Miu proglašen brendom godine. Popularnost Pradine male sestre narasla je za 39 % u usporedbi s 2022. godinom.
Što se tiče Miu Miu hottest proizvoda, dominiraju kardigani od kašmira, jedan od najtraženijih proizvoda nakon što je debitirao na modnoj pisti u travnju ove godine, satenske balerinke i hot pants, koje su istovremeno proglašene najvećim trendom 2023.
Hot pants je najveći trend godine
Ova nam je godina predstavila pregršt trendova, a u nekima smo i sami sudjelovali. No hottest trend godine spao je na hlačice nalik donjem rublju. Nakon što je Emma Corrin prošetala modnom pistom u Miu Miu modelu vrijednom 5 800$, potražnja za samim brendom porasla je za 257%.
Ovaj trend obožavaju i omiljene modne ikone poput Belle Hadid, Rihanne, Hailey Bieber i Kendall Jenner.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Sambe prozvane tenisicama godine
Kada je riječ o obući, Alaia uvjerljivo pobjeđuje, s obzirom na to da su upravo njihove balerinke – koje su već dugo na našoj listi želja – bile najtraženije posljednjih sezona. U toj domeni, očekivano, must-have tenisice 2023. bile su – bez sumnje – adidas Samba. Na tržištu su već 73 godine, no njihova slava dosegla je vrhunac ove godine nakon što su brojne slavne zvijezde viđene upravo kako nose ovaj kultni dizajn tenisica.
Adidas se ove godine usredotočio na zanimljive i inovativne suradnje te tako lansirao pregršt atraktivnih limited edition Sambica za kojima je modni svijet poludio u sekundi.
It torba 2023.
Uloga Tik Toka ponovno se pokazala presudnom, barem kada je u pitanju potražnja za torbom, i to ne bilo kakvom, već UNIQLO torbom. Ovaj praktičan i minimalističan komad u obliku polumjeseca proglašen je it torbom godine. A s obzirom na privlačnu cijenu, Uniqlo torba je i najpristupačniji proizvod koji se ikada našao unutar Lyst analize godine.
Rihanna i ASAP Rocky su modni par godine dok Loewe krasi najljepši logo
Kao i uvijek, Loewe se pozicionirao na vrh, ovoga puta za najbolji luksuzni logo godine.
A što se tiče poznatih i slavnih, Jennie Kim, članica korejskog benda Blackpink, ponijela je titulu za Most Influential Dresser. Razne kampanje i suradnje s brendovima poput Chanela i Calvin Kleina pozitivno su rezultirali i za Jennie i brend.
Ako govorimo o najbolje modnom paru, Lyst je pročitao naše misli te izabrao power couple Rihannu i ASAP Rockyja. Osim što su moćan i stylish par, svaki za sebe ima jedinstveni i inovativan đir koji teško ostaje nezamijećen.
I na kraju, u kategoriji serije koja je ostavila najveći pečat na modni svijet pobijedila je Succession. Ova hvaljena serija je popularizirala jedan od glavnih trendova godine – quiet luxury stil.
Tekst preuzet s Journal.rs
Foto: Spotlight/launchmetrics, Instagram(@uniqlothailand @969dd.er )