ŠTO IMAJU ZAJEDNIČKO DORIS PINČIĆ ROGOZNICA, LANA KLINGOR MIHIĆ I PAULA SIK?
Sve tri dame imaju veliko srce – dokazale su to nakon objavljenih fotografija u Maripa majici. Domaći brend koji je hrabro zakoračio na hrvatsko tržište preko noći je zaludio čitav Instagram. Između ostalog i poznatu voditeljicu Doris Pinčić Rogoznicu, PR stručnjakinju i autoricu “Slane kuharice” Lanu Klingor Mihić i blogericu Paulu Sikirić. Brojne fashionistice kao i dame iz domaćeg javnog života, u potrazi za idealnim blagdanskim poklonom, odlučile su se baš za Maripa majicu.
No, što zapravo stoji iza ove priče? Svakog mjeseca u Hrvatskoj od karcinoma dojke umre 90 žena. Kako bi potaknuli pripadnice nježnijeg spola na preventivne preglede, udruga “Sve za nju” udružila je snage s Maripa timom na način da deset kuna od svake prodane majice odlazi za pomoć oboljelima i njihovim obiteljima.
“Kad žene udruže snage, čuda se događaju” – poručuju iz Maripe.
Maripa Official T-shirtice sa srcem
Sve majice sa srcem kao neizostavnim detaljem ove kolekcije najbolje opisuju viziju ovog brenda. Kvalitetom i dizajnom razoružat će vas na prvu. Riječ je o majicama sastavljenima od organskog pamuka koje svoj finalni izgled poprimaju u tvornici inspirativne poduzetnice, ujedno i najbolje hrvatske poduzetnice Josipe Maslač – Petričević čiji obrt Naftalina posljednjih 35 godina uspješno plovi hrvatskim tekstilnim vodama. Po svim statistikama, naveći broj žena u Europskoj uniji radi upravo u ovoj gospodarskoj grani.
Kad se sve zbroji, žena doista pomiče planine i uzbrukava more. I da, s razlogom nosi ime svakog uragana. I kad voli, nema veće ljubavi! Voljeti i biti ljubazan jednostavno – za nju je najbolji odabir. Možda ne najlakši, ali na kraju krajeva najispravniji.
Dovoljan je samo jedan mali korak kako bi se nešto pokrenulo. Možda je malen, ali i dalje vodi naprijed – zaključuju u timu Maripa.
Sve informacije o kolekciji potražite na Instagramu.
Foto: PR