Nova analiza: Miu Miu je opet osvojio modnu scenu, a ove tenisice su ultimativni modni komad sezone
Nova analiza: Miu Miu je opet osvojio modnu scenu, a ove tenisice su ultimativni modni komad sezone

Nova analiza: Miu Miu je opet osvojio modnu scenu, a ove tenisice su ultimativni modni komad sezone

Lyst je modna tvrtka i shopping aplikacija za istraživanje, pretraživanje i kupnju modnih komada brojnih high street i high end brendova. S preko 200 milijuna korisnika godišnje, Lyst uspješno prati ponašanje i istraživanje svojih korisnika na aplikaciji i ostalim društvenim mrežama kako bi donio statistike i korisne informacije o brendovima i proizvodima te njihovoj popularnosti i uspjehu.

Svaka tri mjeseca, Lyst analizira modnu industriju i donosi izvještaj, Lyst Index, o hottest brendovima te najtraženijim i najprodavanijim proizvodima tog tromjesečnog perioda. Prošli Lyst Index je proglasio Pradu broj 1 brendom kvartala, dok je prateću poziciju zauzeo sestrinski brend Miu Miu. Miuccia Prada istinski je jedna od ključnih dizajnerica ovog desetljeća na sceni. Na Lyst popisu se našao i modni brend Olsen blizanki pod nazivom The Row, čija oversized kožna torba je proglašena novom Birkinicom te top modnim komadom kraja 2023. godine. Osim viralne torbe, Lyst popis su krasile i adidas Country OG tenisice, Miu Miu kitten heels te UGG Tasman papuče.

Sada kako bismo mogli pravilno započeti 2024. godinu i otkriti koji trendovi i brendovi osvajaju hottest poziciju na sceni u prvih 3 mjeseci, donosimo najnoviju Lyst Index modnu analizu.

Hottest brend

I ovoga puta nam je Miuccia Prada dokazala kako njen kreativan rad zaslužuje vodeću poziciju na sceni, te je tako Miu Miu proglašen hottest brendom sezone, dok je starija sestra Prada na pratećoj drugoj poziciji. Ovo nas nije nimalo iznenadilo, s obzirom na to da se ova dva brenda pod vodstvom Miuccije ne miču s top 3 pozicije posljednjih godinu dana. Miu Miu je generalna popularnost narasla za 8%, dok je samo muška populacija pretraživala brend za 88% više. Osim toga, po prvi puta 3 od 10 najjačih proizvoda s Lyst Index popisa dolaze s istim luxury potpisom Miu Miu brenda.

Kao i u prošloj Lyst analizi, na trećem mjestu se našao Loewe, a četvrtom Bottega Veneta.

Jedan od najkontroverznijih i omraženih brendova na sceni, Balenciaga, podigla se čak za četiri pozicije te našla na 8. mjestu. Mora da je modni svijet napokon spreman oprostiti brendu za sve što su učinili te ih vratiti u modni spotlight.

Kultni brend Valentino nedavno je napustio legendarni dizajner Pierpaolo Piccioli, a njegovu poziciju je preuzeo bivši Gucci dizajner, Alessandro Michel, i ta situacija te promjena vodstva je istinski pomogla brendu i njegovoj popularnosti. Otkad su vijesti o novom dizajneru izašle u javnost, popularnost i istraživanje brenda je poraslo za 84% postavljajući brend na 9. poziciju na listi hottest brendova.

Bitno je istaknuti da se francuski brend Alaïa po prvi puta našao na popisu najpopularnijih brendova s rastom popularnosti za 49%, a sve zahvaljujući viralnim crystal embellished balerinkama te halo efektu koji su uzrokovale kod modnih fanatika.

Najpopularniji proizvodi sezone

Kako smo već i spomenuli, čak 3 proizvoda s Miu Miu potpisom su se našla na Lyst Index popisu najpopularnijih. Prvo mjesto su zauzele 530 SL tenisice iz ekskluzivnog collaba sa sportskim brendom New Balance. Na trećem mjestu su se našle Miu Miu kupaće gaćice, a na 7. klasična polo majica s iconic logom.

Debitantska pojava Alaïa brenda na Lyst popisu uzrokovana je lansiranjem balerinki optočenih kristalima koje su zauzele 4. mjesto najpopularnijih proizvoda sezone. A ako se sjećate slične Alaïa mrežaste balerinke su prošle godine bile the cipele.

Osim navedenih komada, Lyst Index popis krase i Khaite srebrne naušnice, Carhartt Detroit jakna, Balenciaga Rodeo torba te viralne “Hailey Bieber” sunčane naočale sa Saint Laurent potpisom.

Isto tako na popisu smo pronašli i Area crystal-slit traperice koje je odjenula Taylor Swift te tako podigla popularnost za 284%. Na isti način je i Kim Kardashian jednom prilikom odjenula Rick Owens prong haljinu te kreirala mega slavu modnog komada s porastom potražnjom za 165%.

Foto: Spotlight/Launchmetrics, Instagram (@hannaschonberg @livia )

Učitati još
Zatvori