![Brend koji je zahvaljujući Tik Toku postao 300% poželjniji: Najviše nas zanimaju njihove torbe](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Coach-1080x1620.jpg)
![Brend koji je zahvaljujući Tik Toku postao 300% poželjniji: Najviše nas zanimaju njihove torbe](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Coach-1.png)
Brend koji je zahvaljujući Tik Toku postao 300% poželjniji: Najviše nas zanimaju njihove torbe
Lyst je objavio analizu za četvrti kvartal 2024. godine, s čime je zaključao i potvrdio trendove i najjače brendove prošle godine. Brend koji je odnio pobjedu je (očekivano) Miu Miu, ali na listi hottest products je tek na trećem mjestu. Lyst analiza je ovog puta iznjedrila i jedan “novi” brend, odnosno modni dodatak. Riječ je o torbi američkog brenda Coach, o čijoj smo reviji pisali ovdje.
Lyst analiza – Coach se okrenuo Generaciji Z i to mu je bio najbolji mogući potez
Iako tek peti na ljestvici najpopularnijih brendova, njihova Brooklyn torba je na prvom mjestu hottest products četvrtog kvartala, dok je Cherry bag charm na četvrtom. Još na Tjednu mode u New Yorku 2024. godine dalo se naslutiti da je Coach shvatio u čemu je “caka”. Odgovor; u mlađim generacijama koje vladaju svijetom. Ili barem društvenim medijima (ali to za Generaciju Z i je cijeli svijet). Kolekcija je imala svježu mladenačku energiju, a na reviji je predstavljena Empire torba koja je isto postala hit. Ipak, ne više od Brooklyn torbe. Ali zato bag charms su bili posvuda, tako da nimalo ne čudi da je i jedan modni dodatak na Lyst listi hottest products.
Potražnja za Brooklyn torbom je porasla za 46 % u četvrtom kvartalu, dok Coach bilježi rast od 332 % u odnosu na 2023. godinu.
![Coach](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Coach-768x1152.jpg)
UGG i COS isto dobro kotiraju
Potražnja za UGG obućom je sezonska iz očitih razloga, no to ne sprječava brend za lansiranjem novih modela. Osim popularnih buci, njihove poznate Tasman natikače smo također sve češće viđali. Potražnja za UGG obućom je porasla za 358 % u posljednja tri mjeseca, a model Classic ultra mini boot je drugi na listi hottest products. Dakle, za sada je na prvom mjestu hottest products 2024. godine Coach torba, zatim UGG buce, Miu Miu vesta od flisa i Coach bag charms. Dolazimo do petog mjesta, a na njemu je jedan high end brend. U pitanju je COS i njihov pulover od kašmira koji je alternativa onom iz The Rowa.
Što se tiče najpopularnijih brendova 2024., iza Miu Miu slijedi Saint Laurent, Prada, Loewe, Coach i Bottega Veneta. Gucci je na dvanaestom, Balenciaga na petnaestom mjestu. Brendovi su izuzetno jaki, ali prošla godina im nije bila najblistavija, pogotovo Gucciju. A Balenciaga kao da je na nekom silent modeu.
Foto: Launchmetrics, Coach, Instagram, COS, Miu Miu