Hrvatski brend ekološki osviještene odjeće, lunilou, u svojoj proljetnoj kolekciji donosi novu verziju najprodavanijih trenirki, ovaj put u novim bojama i dodatnim modelima. Sada već prepoznatljivi, svi proizvodi izrađeni su od 100% organskog pamuka s GOTS certifikatom. Inspiracija za ovu kolekciju je bio sportski stil života s elementima mode 90-ih godina.
„Jedan od naših najprodavanijih proizvoda – ženska trenirka, u ovoj kolekciji pojavljuje se u novom ruhu. Uz neutralne lunilou boje, dodali smo i nove boje idealne za proljetne dane. Napravili smo zaokret u odnosu na prethodne kampanje i izašli iz prepoznatljivih okvira te je snimanje ove kampanje bilo na zanimljivoj lokaciji Automotodroma Grobnik“, otkrila je Izabel Kovačić, koja već sedam godina uspješno stoji iza brenda lunilou.
Sportski stil s elementima 90-ih
Osim spomenutih padded trenirki, kolekcija se sastoji i od oversized modela, zip hoodica, kratkih hlača i trapez hlača. Dolazi u šest boja i tri veličine te se svi proizvodi mogu kombinirati za željeni look. Koliko pažnje lunilou pridaje ekološkoj održivosti, govori i činjenica da je cijeli proces proizvodnje i prodaje u skladu sa zaštitom okoliša te je čak i ambalaža od recikliranih i bio-razgradivih materijala.
„Trudimo se kroz naše proizvode podići svijest o važnosti očuvanja naše planete i okoliša. Kroz male korake zajedno možemo puno postići. Naši proizvodi izrađeni su da traju pa tako i ova kolekcija ženske sportske odjeće koja je namijenjena da traje više od samo jedne sezone. Za ovu godinu pripremili smo još dvije ljetne kolekcije koje s nestrpljenjem čekamo predstaviti“, dodala je Izabel.
Kolekcija je dostupna online i u showroomu u Zagrebu, na adresi Ilica 26.
Foto: Irina i Matej Florschutz
Modeli: Ivana Vukušić i Izabel Kovačić
Lokacija: Automotodrom Grobnik
Kosa: salon Teuta