Veliki povratak LV Neverfull torbe: Od sada i u novoj veličini, a klasični modeli imaju listu čekanja
Ove godine jedna od najpopularnijih dizajnerskih torbi proslavila je svoj 15. rođendan. Louis Vuitton izbacio je model Neverfull 2007. godine i odmah je postao veliki hit u modnom svijetu. Klasični uzorci torbe, Monogram, Damier Ebene i Damier Azur daleko su najprepoznatljiviji i najpoželjniji među slavnim osobama. Neverfull model, kao što i samo ime sugerira, prepoznatljiv je po sposobnosti da u njega stane sve što poželite.
Louis Vuitton Neverfull veličine
Mogli ste birati između tri veličine. PM, što je skraćenica za Petite Modele, najmanji model. Neverfull srednje veličine je MM, također poznat kao Moyen Modele, a najveća veličina Neverfull modela je GM, poznat kao Grand Modele. Sada je modna kuća izbacila novu, najmanju veličinu Neverfull modela – BB ili Bebe Bandouliere.
Unatoč popularnosti, postalo je sve teže kupiti klasični model Neverfull torbe online i u buticima. Slično kao kod brendova Hermès i Chanel, cijene Louis Vuitton torbi drastično su porasle u posljednjih desetak godina. Maloprodajna cijena za Neverfull više se nego udvostručila u 10 godina s 870 američkih dolara 2012. na cifru od 2,030 do 2023. godine.
Kupnja samo putem liste čekanja
Klasični model Neverfull torbe od ove godine više nije dostupan za kupnju online ili u trgovini. Klasični modeli sada će se moći kupiti samo putem liste čekanja. Nakon što je kupac obaviješten da je torba dostupna, morat će je kupiti u trgovini unutar 24 sata ili će je prodati sljedećoj osobi na popisu. Limitirana izdanja Louis Vuitton Neverfull torbi i dalje će se moći kupiti u trgovinama i na internetu.
Očekuje se rast cijena na sekundarnom tržištu
Trenutne preprodajne cijene za Neverfull MM u trgovini su oko 3,000 dolara, što je značajna premija za maloprodaju zbog ograničene dostupnosti na mreži i u trgovinama. Predviđamo da bi se ta premija mogla povećati ako lista čekanja za torbe bude nepredvidiva ili duža od 2-3 mjeseca. Tako su i pretraživanja za Neverfull porasla za 160% u svibnju 2023. u usporedbi s istim mjesecom 2022. Također je sve popularnija na internetu. Na TikToku, pretraživanja za “Louis Vuitton Neverfull” su preko 4 milijarde pregleda, s porastom broja videozapisa povezanih s torbom koji se pojavljuju usred glasina o novoj proceduri kupovine.
Ali zašto je torba za nošenje koja se proizvodi od 2007. i dalje jedna od najpoželjnijih dizajnerskih torbi? Odgovor leži u bezvremenskom dizajnu i klasici. Louis Vuitton Neverfull torba klasičan je komad koji nikada neće izaći iz mode i polako, ali sigurno stječe kultni status.
Foto: Profimedia, Instagram (@miamiamine, TikTok (@shopwithstacey)