Pod kreativnim vodstvom Jonathana Andersona, Loewe je iznjedrio još jednu kampanju. Riječ je o kampanji za FW pre-collection. Posebnost ove kampanje je ta što je u potpunosti snimljena kamerom iPhonea. S dolaskom Andersona na čelo kuće, Loewe ima novu strategiju i na društvenim mrežama, ali i u cijeloj viziji kuće (široke mase nisu znale za postojanje ove španjolske modne kuće prije 2013. godine). Onda je došla Met Gala i svi su bili oduševljeni 3D bodijem na glumici Taylor Russel čiji materijal izgleda kao drvo. Loewe je s Met Galom “zakucao” i postao je još popularniji nego što je bio prije. A bio je poprilično popularan. Svi su se smijali predimenzioniranim sunčanim naočalama, par mjeseci nakon, svaki celebrity ih je nosio. A njihov anagram je postao must-have na džemperima, majicama, hlačama… Zato su i proglašeni “Hottest brand of the year”, tako da Anderson vrlo dobro zna što radi. Tako je bilo i za ovu kampanju. Već smo pisali o paparazzo kampanjama Bottege Venete i o poimanju luksuza danas. Izgleda da se modne kuće sve više okreću jednostavnosti i žele biti relatable. A ima li boljeg načina za to od snimiti cijelu kampanju najpoznatijim mobitelom na svijetu? Loewe kampanja za jesen/zimu 2024. ima odgovor.
U kampanji se pojavljuje i Jonathanov nećak Alfie
Kampanju je fotografirao njemački modni fotograf Juergen Teller u Bekonscot Model Villageu u Engleskoj. Bekonscot je zapravo model sela izgrađenog 1920-ih u mjerilu od jednog inča do jedne stope. Prikazuje aspekte Engleske koji uglavnom datiraju iz 1930-ih i sadrži nekoliko fiktivnih sela s replikama značajnih lokalnih zgrada. Ova činjenica je bitna za kampanju jer ćete vidjeti torbu pored modela zgrade ili recimo štiklu pored minijaturnog bazena. Teller i Anderson su iskoristili ovaj krajolik kako bi se poigrali s točkama gledišta i perspektivama. Ne možemo reći da je to neočekivano, s obzirom da Anderson i inače ima konceptualni pristup modi i kolekcijama… Dovoljno je pogledati jednu njegovu kolekciju da to shvatite. Ali, da sada ne morate scrollati internetom, ostavljam par fotografija s revija.
Jesu li ovakve kampanje budućnost?
Nisu. I dalje će kampanje velikih modnih kuća biti grandiozne i elitističke, ali ovo je sigurno smjer koji će neko vrijeme biti u trendu. Aktualne su i budimo realni… Profitabilne? Čak bi išla toliko daleko i rekla da su inspirativne jer pokazuju da vam ne treba najskuplja oprema da snimite bilo što, pa čak i kampanju. No, što nam to govori o jednoj modnoj kući koja promovira luksuz i u kojoj jedna torba košta po par tisuća eura? Možda od ovakvih kuća ipak očekujemo malo više. Sada samo možemo čekati da i Annie Leibovitz krene fotkati iPhoneom.
Foto: Loewe, Instagram