KLISAB, nagrađivani hrvatski brend nove generacije, jesensku sezonu započinje s novim projektom. Radi se o samostalnoj reviji za kolekciju FALLFALL6 koju će održati 13. rujna. Segment te kolekcije naziva DENIMDENIM. Razvili su ga uz podršku automobilske marke Lexus, premium brenda čija vozila, kao i KLISAB odjeću, točno opisuje majstorstvo ručne izrade, odgovornost prema okolišu i osjećaj luksuza koji izazivaju.
Cjelokupan Lexusov proizvodni proces temelji se na standardu izvrsnosti i majstorskom umijeću ručnog rada. Iste atribute ima i KLISAB DENIMDENIM linija. Odjeća je nastala ručnom izradom u patchwork tehnici prepoznatljivoj za ovaj brend. Sakoi, traperice, jakne i suknja iz ove linije nastali su upcyclingom traper hlača. Taj postupak kreativnog ‘re-usea’ dizajneri su odabrali jer ostvaruje proizvode dodane vrijednosti bez kreiranja ikakvog daljnjeg štetnog utjecaja na okoliš.
Jeans je odabran kao jedan od najizdržljivijih materijala. Time se jamči trajnost upcycling proizvoda i istovremeno izbjegava proces izvorne proizvodnje jeansa koji je vrlo štetan za okoliš. Na izazov kreiranja vrhunskog proizvoda s minimiziranim štetnim utjecajem na okoliš uspješno odgovara i Lexus nudeći hibridne modele koji su ekološki odgovorni. Istovremeno ne kompromitiraju osjećaj luksuza i sigurnosti pri vožnji.
U kolekciji FALLFALL6, uz nove kreacije za žene, dizajneri će prvi put predstaviti i KLISAB liniju za muškarce kroz reviju. Realizaciju su podržali Beefeater gin, Keune Haircosmetics, Databox, Högl i Estée Lauder.
FOTO: Aleksandar Selak