KLISAB predstavlja jesensku kolekciju “Nikada nećemo imati Pariz” na drugoj samostalnoj reviji
KLISAB, nezaobilazni domaći prêt-à–porter brand, novu sezonu otvara s drugom samostalnom revijom. U četvrtak 28. rujna predstavit će sedmu jesensku kolekciju. S njezinim naslovom “Nikada nećemo imati Pariz” dizajneri naznačuju ironičan odnos prema sentimentalnosti, kiču i klišejima koje su uzeli i izrazili kroz nove modele.
Neočekivani elementi u novoj kolekciji
Iskorak je to u estetskoj paradigmi brenda, za KLISAB inače prepoznatljivog minimalizma i semantičke otvorenosti. U ovoj kolekciji dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić prisvojili su ne samo teatralan stav, već i za KLISAB neočekivane elemente poput perlica, volana ili čipke. Upustili su se u njihovo istraživanje, da bi od estetike suprotne vlastitom rukopisu kreirali odjeću kakvu sve šira KLISAB publika prepoznaje i voli. Novost u kolekciji je i nakit dizajniran u suradnji s brandom Mammii.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Eklektični vizuali
Novu reviju najavljuju vizualima koji interpretiraju tematsku okosnicu i eklektičnost nove kolekcije. Snimljeni su u suradnji s partnerom projekta, automobilskim brandom Lexus. Glavnina nove KLISAB kolekcije izrađena je od materijala iz fundusa brenda. Tu težnju za minimiziranjem otpada u vlastitoj produkciji prepoznao je i podržava Lexus, predvodnik elektrifikacije tržišta luksuznih vozila. Njegova misija je spajanje izvrsnosti upravljačkih performansi i ekološke osviještenosti. Lexus NX, vidljiv na novim vizualima, dizajneri su oslikali motivom lokota kakve zaljubljeni zaključavaju na mostovima diljem svijeta, i uveli ga tako u preokupaciju sezone. Uz odgovornost prema okolišu, atraktivan dizajn usmjeren na užitak korištenja, izvrsnost ručne izrade ili iznimna korisnička služba još su neke od vrijednosti koje dijele brendovi KLISAB i Lexus. Lexus se može pohvaliti i osvajanjem titule Premium SUV-a srednje veličine za Auto Express New Car Awards drugu godinu u nizu.
Projekt nove KLISAB revije podržat će Samsung, Lexus, Keune Haircosmetics, Beefeater Gin i Estée Lauder.
Produkcija vizuala rad je Nikole Bebana, fotografije potpisuje Aleksandar Selak, a grafičko oblikovanje Hana Matić. Stilist kose je Ante Pažanin koristeći Keune Haircosmetics, MUA je rad Sonje Kvesić za Estée Lauder, model Luna Valas i asistentica produkcije je Petra Prša.
Foto: Aleksandar Selak