Sabato de Sarno is not here to play. Ili ipak je. Čini se da je novi kreativni direktor modne kuće Gucci vrlo brzo savladao sve marketinške igrice i tvrdoglavo krenuo u smjeru postavljanja talijanske modne kuće na tron koji joj je nakratko oduzet. Seksi minimalizam Toma Forda i povratak supermodela Darie Werbowy bio je tek uvod, a novom kampanjom pokazao je u kojem smjeru pokušava voditi jedan od najutjecajnijih brendova današnjice. Zaštitna lica kampanje Gucci Valigeria su nitko drugi nego najuspješniji projekt Kris Jenner, Kendall Jenner i Bad Bunny.
Kris Jenner works hard, but Sabato de Sarno works harder.
Gucci Valigeria
Kendall Jenner i Bad Bunny zaštitna su lica nove Gucci Valigeria kampanje, koja sadrži kultne komade iz Gucci Savoy kolekcije prožete prepoznatljivim GG monogramom. Podsjećamo, osnivač talijanske modne kuće Guccio Gucci u mladosti je radio u hotelu The Savoy kao portir. Tada su mu bile dostupne neke od najluksuznijih kožnih torbi, a vjeruje se da je tada naučio sve što mu je potrebno da s istančanim modnim ukusom osmisli svoje prve modele. Kreativni smjer ove nonšalantne kampanje pripao je Sabatu, dok se fotograf Anthony Seklaoui skrivao iza objektiva.
Pharrell Williams vs Sabato de Sarno
Iako su i Pharrell i Sabato novi igrači u modnoj industriji kada je riječ o kreativnom vodstvu luksuznih brendova, njihove su strategije atraktivne i reklo bi se lukave. Također, nova Guccijeva kampanja neodoljivo podsjeća na Pharrellovu prvu za Louis Vuitton koja se pojavila neposredno prije njegove debitantske revije. U glavnoj ulozi našla se Rihanna, a u kampanji je izgledala kao da joj se jako žuri noseći nekoliko kultnih putnih modela LV torbica.
Što vi mislite o novom kreativnom vodstvu jedne od najvećih modnih kuća?
Članak preuzet sa Journal.rs
Foto: Instagram (@gucci)