Pandemija koronavirusa promijenila je našu svakodnevicu, ali i realnost različitih industrija koje su se suočile s neočekivanim i brojnim izazovima. Otkazani tjedni mode i zatvorene modne trgovine diljem svijeta neki su od najvećih izazova s kojima se susreo modni svijet. Osim očitih promjena, modna industrija suočila se s brojnim promjenama i iza scene – snimanja kampanja i modnih editorijala otkazana su do daljnjega. Barem u onom klasičnom obliku.
Nakon što su zatvorili svoje trgovine, modne kuće, dizajneri i brendovi su se preselili u online svijet i usmjerili na društvene mreže što je izazvalo velike promjene, ali i veliki nalet kreativnosti kod mnogih. Upravo je u online svijetu nastala i prva velika FaceTime modna kampanja.
Odlična Jacquemus FaceTime kampanja
Modni brend Jacquemus predstavio je novu kampanju za ljeto 2020. kroz seriju fotografija snimljenu u cijelosti preko FaceTimea. Lice kampanje je model Bella Hadid, fotografiju potpisuje Pierre-Ange Carlotti, dok je cijelu kampanju kreativno osmislio sam dizajner Simon Porte Jacquemus. Na snimanju nije bilo stilista, frizera i vizažista – samo Bella, prazna soba i iPhone s jedne strane i Pierre-Ange Carlotti i Simon Porte Jacquemus s druge strane.
Naziva JACQUEMUS AT HOME, kampanja predstavlja Jacquemus kolekciju za ljeto 2020. godine. Kolekcija kojom je Simon Porte Jacquemus proslavio deset godina na modnoj sceni, prvi je put predstavljena prošlog lipnja na nesvakidašnjoj modnoj reviji u polju lavande, a sada je dobila jednako neočekivanu i neobičnu kampanju.
Kako izgleda JACQUEMUS AT HOME, prva velika modna kampanja snimljena preko FaceTimea? Pogledajte u nastavku.
Foto: Instagram (@jacquemus)