Već se neko vrijeme vole javno, a sada je i potvrđeno – Jacob Elordi je novi ambasador brenda Bottega Veneta
Već se neko vrijeme vole javno, a sada je i potvrđeno – Jacob Elordi je novi ambasador brenda Bottega Veneta

Već se neko vrijeme vole javno, a sada je i potvrđeno – Jacob Elordi je novi ambasador brenda Bottega Veneta

Jacob Elordi je novi ambasador brenda Bottega Veneta. O ovome se spekuliralo već neko vrijeme, s obzirom na to da je Elordi u par navrata viđen u komadima luksuzne talijanske modne kuće. Samo par paparazzo fotki Elordija kako drži poznatu The Andiamo torbu i popularnost, a i prodaja torbe je katapultirala. Dolaskom novog kreativnog direktora, uvijek dođe i do re-dizajna poznatih komada (najčešće su to dodaci) koji će postati signature brenda. The Puzzle Bag od Loewea je jedan od takvih.

Jacob Elordi Bottega Veneta
Jacob Elordi u novoj kampanji brenda Bottega Veneta

“Soft-launch” Bottege i Elordija

Čovjek koji stoji iza Botteginih paparazzo kampanja s ASAP Rockyjem i Kendall Jenner je novi kreativni direktor, Matthieu Blazy. Bottega se još pod vladavinom Daniela Leeja krenula okretati mlađim generacijama i izgleda kako taj pristup itekako djeluje. Blazy nastavlja raditi slično, tako da je Jacob Elordi i više nego logičan izbor. Elordija smo prvo upoznali kroz hvaljenu seriju Euphoriaa onda smo se u njega potpuno zaljubili u filmovima Priscilla i Saltburn. A između premijera filmova, o glumcu smo slušali i čitali u kontekstu “najzgodnijeg muškarca”, “najbolje odjevenog” i slično, uz bezbroj memeova koje su samo potencirali već postojeću slavu i obožavanje mladog glumca. Bottega oblači Elordija za određene evente već neko vrijeme, ali najpoznatiji njihov “soft-launch” su paparazzo fotke Elordija kako nosi The Andiamo torbu.

Jacob Elrodi Andiamo bag
Jacob Elordi s the andiamo torbom
Jacob Elordi Cassete bag
Jacob Elordi s the Cassete torbom

The Andiamo torba je podigla najviše prašine jer djeluje kao ženska torba. One thing lead to another, javnost je počela komentirati, torbi je rasla popularnost. Uobičajena hollywoodska priča. Ionako već znamo da u je u svijetu celebritija 3/5 situacija iscenirano, sve od ispijanja smoothija do nošenja dizajnerskih komada. Bottega je dobila ono što je htjela, marketing je tu odradio pola posla i svi zadovoljni. Izgleda da su zvijezde Salburna najtraženije – tako je i Barry Keoghan nedavno postao ambasador Burberryja. Daniel (kreativni direktor Burberryja, bivši Bottegin) i Matthieu su se dogovorili, svakome po jedan “saltburnašVidjet ćemo koji i glumac i dizajner će bolje proći. U međuvremenu, veselimo se vidjeti Elordija u Botteginim kombinacijama.

Foto: Profimedia

Učitati još
Zatvori