Jacob Elordi i Bottega Veneta su duo koji bismo mogli vječno gledati – pogledajte novu “travel” kampanju
Kada je u svibnju ove godine Jacob Elordi proglašen ambasadorom brenda Bottega Venetta, malo tko je ostao iznenađen. Naime, o ovome se spekuliralo već neko vrijeme, s obzirom na to da je Elordi u par navrata viđen u komadima luksuzne talijanske modne kuće.
Ovog puta imamo priliku vidjeti Elordija u novoj kampanji brenda pod nazivom Going places. Kampanja slavi putovanje, a kako su neki od signature Botteginih komada upravo torbe, naziv kampanje ima smisla. A ima smisla i staviti Elordija kao glavnog aktera. Mladi glumac ne prestaje oduševljavati kako glumačkim, tako i modnim ulogama. Kampanja je snimljena u Utahu i Nevadi, a Elordi opušteno skače po krajolicima, pa čak i djeluje da je – zaplesao. Kampanja ima neke ključne torbe namijenjene za putovanje, a novitet je The Andiamo torba od platna i smeđe kože. Iako, pored Elordija torbe su pale u drugi plan. Uvjerite se sami.
Samo par paparazzo fotki Elordija kako drži poznatu The Andiamo torbu i popularnost, a i prodaja torbe je katapultirala. A da je ovaj spoj uistinu sjajan potvrdio je Elordijev dolazak na netom održanu Botteginu reviju na Tjednu mode u Milanu. Bijela majica, bijele hlače, kardigan, natikače (naizgled effortless kombinacija neuobičajena za prvi red modne revije) i naravno THE torbica, ovoga puta u crvenoj nijansi – trenutno nitko ne prodaje Bottegu tako dobro kao Elordi i to je činjenica.
“Soft-launch” Bottege i Elordija
Dolaskom novog kreativnog direktora, uvijek dođe i do re-dizajna poznatih komada (najčešće su to dodaci) koji će postati signature brenda. Primjer: The Puzzle Bag od Loewea je jedan od takvih.
Čovjek koji stoji iza Botteginih paparazzo kampanja s ASAP Rockyjem i Kendall Jenner je novi kreativni direktor, Matthieu Blazy. Bottega se još pod vladavinom Daniela Leeja krenula okretati mlađim generacijama i izgleda kako taj pristup itekako djeluje. Blazy nastavlja raditi slično, tako da je Jacob Elordi i više nego logičan izbor.
Elordija smo prvo upoznali kroz hvaljenu seriju Euphoria, a onda smo se u njega potpuno zaljubili u filmovima Priscilla i Saltburn. A između premijera filmova, o glumcu smo slušali i čitali u kontekstu “najzgodnijeg muškarca”, “najbolje odjevenog” i slično, uz bezbroj memeova koje su samo potencirali već postojeću slavu i obožavanje mladog glumca. Bottega oblači Elordija za određene evente već neko vrijeme, ali najpoznatiji njihov “soft-launch” su paparazzo fotke Elordija kako nosi The Andiamo torbu.
The Andiamo torba je podigla najviše prašine jer djeluje kao ženska torba. One thing lead to another, javnost je počela komentirati, torbi je rasla popularnost. Uobičajena hollywoodska priča. Ionako već znamo da u je u svijetu celebritija 3/5 situacija iscenirano, sve od ispijanja smoothija do nošenja dizajnerskih komada. Bottega je dobila ono što je htjela, marketing je tu odradio pola posla i svi zadovoljni.
Izgleda da su zvijezde Salburna najtraženije – tako je i Barry Keoghan postao ambasador Burberryja. Daniel (kreativni direktor Burberryja, bivši Bottegin) i Matthieu su se dogovorili, svakome po jedan “saltburnaš“. Vidjet ćemo koji i glumac i dizajner će bolje proći. U međuvremenu, veselimo se vidjeti Elordija u Botteginim kombinacijama.
Foto: Profimedia, Spotlight, Instagram (@matthieu_blazy), Bottega Veneta