U suvremenom svijetu, čovjek u prosjeku provede 7 sati gledajući u ekran. Ako oduzmemo spavanje, 40% dana potrošimo na mobitelu, televizoru ili laptopu. Nije važno jeste li na poslu, u školi ili doma, moderna tehnologija postala je dio svakodnevnice te ju je gotovo nemoguće izbjeći.
I koliko se god trudili smanjiti gledanje u ekrane, često nam ne polazi za rukom jer nam se pola života odvija online. Pogotovo ako govorimo o Journal redakciji i našem specifičnom opisu posla gdje praktički ne gledamo u ekrane samo dok spavamo. Cijeli radni dan provodimo uz računalo i mobitel, a zatim i trenutke slobodnog vremena koristimo za istraživanje novih stvari, poslovnu i privatnu komunikaciju… A što većina nas najradije radi kad dođe s posla? Opet upali ekran, odnosno TV i tako se opušta.
Svjesni smo štete koju takav način života radi očima, najviše zbog pozadinskog plavog svjetla o čijim negativnim učincima su već pisane brojne studije.
Plavo ili LED pozadinsko svijetlo jednako je opasno kao i ultraljubičasto svjetlo, a istovremeno može izazvati glavobolje, bolne oči i nesanicu te trajno oštećenje oka. I sami ste već mogli primijetili koliko osjetljive i bolne oči mogu biti nakon cjelodnevnog buljenja u ekran.
Rješenje tražimo u barem djelomičnoj promjeni stila života, češćem boravljenju u prirodi, detoksu od tehnologije, odmicanju od ekrana. Ali one kritične trenutke u danu kada smo na poslu ne možemo izbjeći pa se okrećemo dostupnim pomagalima, a IZIPIZI Screen naočale u ovom su nam aspektu vjeran suputnik.
IZIPIZI Screen naočale filtriraju 40% plavog svjetla
Kako bi se zaštitili od štetnog plavog svjetla, raskošna IZIPIZI ponuda ima sve što nam treba. Radi se o francuskom brendu trendi naočala za čitanje, zaštitu od ekrana te sunčanih naočala. Svojim jedinstvenim dizajnom, visokom kvalitetom i širokim spektrom boja IZIPIZI naočale malo koga ostavljaju ravnodušnim. Naočale su lagane, fleksibilne te su prikladne za sve dobne skupine i prilike.
Nama su u fokusu ovog puta bile naočale iz Screen kolekcije. One imaju posebne leće koje filtriraju 40% plavog svjetla s ekrana, štiteći vaše oči te unoseći dašak stila, elegancije i modernog dizajna u svakodnevicu. Od brojnih prednosti ovih naočala valja istaknuti visoku razinu filtriranja plavog svjetla, neznatne promjene u percepciji boja kod korisnika te lakoću i udobnost naočala. Osim toga, IZIPIZI naočale su stylish modni dodatak koji će osvježiti svaku vašu kombinaciju.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Stylish modni dodatak
Pristupačnost i dizajn je ono što ih čini mnogima omiljenim odabirom. Misija brenda je ponuditi stylish okvire kojih u osobnoj kolekciji možete imati nekoliko, samo po potrebi mijenjati stakla.
Stalna kolekcija sadrži niz naočala s okvirima C, D, E i H te nedavno lansiranim G okvirom. Istovremeno, svi oblici dolaze u 6 šarmantnih boja: Black, Red, Tortoise, Blue Tortoise, Kaki Green i Light Tortoise.
Uz klasičnu kolekciju, novolansirana Velvet kolekcija za jesen/zimu također sadrži screen naočale u C, D i E okvirima u ekskluzivnim bojama Smoky Brown, Tailor Green i Violet Scarf. Ali požurite jer je kolekcija limitirana te kada se jednom rasproda više neće dolaziti u ponudu.
Osim toga, IZIPIZI također nudi opciju Screen modela s dioptrijom pod nazivom Reading Screen naočale kao i Junior Screen modela namijenjenih za djecu od 5 do 10 godina.
Journal redakcija bira IZIPIZI
Veliki dio Journal redakcije već su ponosni vlasnici šarmantnih IZIPIZI naočala, bilo da su sunčane ili dioptrijske. Tako da je ova priča match made in heaven. Čak i članovi tima koji ne nose dioptrijske naočale biraju Screen okvire kako bi zaštitili svoje oči.
Teško je reći koji bi bio glavni favorit, ipak to najviše ovisi o obliku lica. Ako baš moramo izdvojiti, većina nas je posegnula za D i E oblikom okvira s obzirom na to da takav klasičan model pristaje svakom licu, dok su razigrane duše direktno posegnule za najnovijim G oblikom kojeg krasi moderan i upečatljiv okrugli dizajn. A okrugla lica su se oduševila C oblikom koji spaja klasičan izgled s inovativnim strožim oblikom kako bi vizualno izdužio lice.
Što se tiče boja, limitirana Velvet kolekcija s 3 ekskluzivne boje pokazala se favoritom cijele Journal redakcije. Neutralna smeđa i šarmantna zelena boja su savršeni izbor za svaki dan dok je privlačna ljubičasta idealan pop of color za sve buduće poslovne lookove.
Okviri su lagani, na licu se gotovo ne osjete, a po potrebi stakla mogu biti i dioptrijska. U konačnici ostaje samo da odaberete najdraži oblik i boju.
Sve novosti vezane uz brend možete pratiti na službenim Facebook i Instagram stranicama. Modele možete pronaći na službenoj stranici i unutar 5 poslovnica diljem Hrvatske. Što se tiče Zagreba, možete ih posjetiti u Areni Centru te na adresi Dežmanova 1., dok se u Splitu nalaze na adresi Morpurgova poljana 1. Također su prisutni i u Puli u sklopu shopping centra Max City te u Rijeci unutar Supernova shopping centra.
Foto: Sanja Jagatić