Raskošna kolekcija cipela inspirirana secesijom

Raskošna kolekcija cipela
inspirirana secesijom

Secesija, umjetnički pokret s kraja 19. stoljeća poznat i pod nazivima Art Nouveau, Jugendstil i Liberty osobito je zaživio u Beču i ostavio neizbrisiv trag u arhitekturi, slikarstvu, kiparstvu i primijenjenoj umjetnosti. Čarolija bečke secesije, a ponajprije likovni izričaj glasovitog Gustava Klimta, ne prestaje biti inspiracijom ni danas pa su za njom ove sezone posegli i dizajneri austrijskog brenda obuće Hӧgl.

Nova Hӧgl kolekcija za jesen/zimu 2019.

Cipele, tenisice, gležnjače i čizme ove jeseni izgledaju poput malih umjetničkih djela i odražavaju savršen spoj vrhunskih materijala, precizne izrade, nenadmašne udobnosti i trendovskog dizajna. Osim glatke i brušene kože ove sezone popularne su životinjske teksture poput zmije i krokodila te baršun kojeg naglašavaju glamurozni Swarovski kristali. Uz neizbježnu crnu, naglasak je na toplim nijansama smeđe, pastelnim tonovima ružičaste, upečatljivoj bronci i ekstravagantnoj boji vina, a od uzoraka se ističu pepita i cvjetni. Lijepe torbe podržavaju svojim dizajnom cijelu kolekciju i pružaju mogućnost stvaranja sjajnih modnih kombinacija.

Blackpearl dizajnerice Sare Lončarić savršeno se uklopio u modnu večer u znaku secesije. Elegantne linije bluza, hlača i haljina koje laskaju ženskom tijelu, materijali koji svojom profinjenošću naglašavaju dizajn i detalji koji plijene – sve je to sadržano u jedinstvenom umjetničkom potpisu ove mlade dizajnerice.

Sara Lončarić

Program je nadahnuto vodila Ljiljana Vinković, a riječi dobrodošlice gostima su uputile menadžerica Högla za Hrvatsku Sanja Faber i predsjednica HGZ-a Romana Matanovac Vučković. Za frizure manekenki agencije Talia model među kojima je bila i aktualna Miss Hrvatske Katarina Mamić brinuo se tim salona Studio Marcela, za šminku vizažistica Zdenka Mihelj, a modnu priču zaokružile su čarape vrhunskog brenda Wolford. Glazbu austrijskih majstora koji su stvarali u doba secesije Waltera Rabla i Fritza Kreislera izveli su mladi talentirani studenti Muzičke akademije Janko Franković i Ivan Božanić te Sunčica HadašLucija Kanceljak i Jelena Hadaš koje su se sjajno snašle i u ulozi manekenki.

„Osobito smo ponosni na činjenicu da među 130 trgovina diljem svijeta zagrebačka trgovina u Ilici 12 spada u pet ekskluzivnih koje imaju status ‘flagship store’. Zagreb je tako rame uz rame s Moskvom, Pragom, Budimpeštom i Bečom!“ – naglasila je Sanja Faber, menadžerica Högla za Hrvatsku.

Foto: Domagoj Biondić, Zvonimir Ferina

Učitati još
Zatvori