Breaking news – Glenn Martens je imenovan kreativnim direktorom Maison Margiele. Poznata modna kuća koju je cijelo desetljeće vodio John Galliano jedna je od onih kojima je definitivno potrebno osvježenje. Dok mnogi nagađaju da Galliano odlazi u Fendi i vode debate o njegovom sljedećem koraku, kreativni direktor Diesela je objavio svoje novo poglavlje. Modno more je i dalje nemirno, s obzirom na to da još uvijek nismo sigurni gdje voljeni Jonathan Anderson nastavlja svoju karijeru, kao i ostaje li Sabato de Sarno, nakon stravično niskih profita koje donosi Gucciju, na mjestu kreativnog direktora. No, belgijskog dizajnera očekuje blistava budućnost u Margieli, a evo i zašto.
Glenn Martens i Y/Project
Poznati dizajner koji je Dieselu donio potpuno novi imidž, je porijeklom iz Belgije. Martens je diplomirao na Royal Academy of Fine Arts 2008. godine. Njegove diplomske radove je primijetio poznati francuski dizajner Jean Paul Galutier, s kojim je kasnije i kreirao Haute Couture kolekciju. Martens je oduvijek bio veliki zaljubljenik u modu, prepoznatljiv po svom modernističkom pogledu na istu. Dizajner 2010. godine počinje svoju modnu karijeru sa, sada nepostojećim, brendom Y/Project. Tri godine kasnije, Martens je imenovan kreativnim direktorom brenda. Tijekom svog poslovanja u spomenutom brendu Martens je pozicionirao brend u sam epicentar modnih događanja, imenujući ga jednim od najviralnijih. Y/Project je oduvijek posjedovao vrlo autentičnu i prepoznatljivu ciljanu grupu, za koju je primarno zaslužan Martens. Nešto kasnije, 2020. godine, Martens postaje kreativni direktor Diesela, kojem donosi autentičan imidž.
Dieselova nova era
Tijekom svog dosadašnjeg stvaralaštva u Dieselu, Martens je . Brepotpuno redefinirao estetiku, ciljanu grupu i imidž brendand koji je bio imperativ streetstylea tijekom devedesetih godina, u novoj modnoj eri nije bio relevantan. Međutim, kada se Martens pozicionirao na sam vrh brenda, ubrzo smo primijetili vidljivu promjenu. Diesel je kroz svega nekoliko sezona ponovno postao brend čije odjevne komade nose cool kids on the block. Novi modeli torbi, ready-to-wear koji odiše sinergijom hypebeast estetike i futurizma čine novi Diesel imidž. Revije poznatog brenda su ponovno postale talk of the day, a njihovi odjevni komadi su vrlo poželjni. Martens je savršeno kombinirao korijene brenda, i estetiku koju je isti evocirao devedesetih godina, sa svojom futurističkom vizijom. Oversized odjevni komadi, brze naočale i čizme koje je željelo pola industrije – bili su Martensov work of art. Diesel je tijekom ovog perioda priredio i zanimljive kolaboracije, a jedna od niih je i ona s poznatom pevačicom Rihannom i njenim brendom donjeg rublja – Savage x Fenty.
No, svi koji su fanovi Martensovog rada u Dieselu ne trebaju se bojati njegovog odlaska u Margielu, jer će ostati na mjestu kreativnog direktora. Martens će voditi oba brenda.
Jasno je, ne možemo dočekati novu eru Maison Margiele koju donosi poznati diazjer, te glavna misterija ostaje – gdje odlazi Galliano?
*Tekst je preuzet s portala Journal.rs
Foto: Launchmetrics/spotlight