

Poznati brend Miu Miu, koji i dalje stoji na prvom mjestu Lyst Hottest brands ljestvice, ponovno nas je osvojio svojom novom kampanjom čije je glavno lice Gigi Hadid. Manekenki ovo definitivno nije prvi put da se našla u kampanji poznatog brenda. Sada se nalazi ispred objektiva slavnog Stevena Meisela, koji ju je naslikao za potrebe nove kampanje Miuccije Prade. Noviteti iz Prada grupacije stižu svakodnevno, te smo nedavno imali prilike da preko društvenih mreža zakoračimo u Pradinu arhivu, dok Miu Miu donosi romantičan i nostalgičan narativ novom kampanjom koja očarava.
Iconic Matelassé: Gigi Hadid za Miu Miu
Gigi Hadid ili Mona Lisa? – bilo je jedno od glavnih pitanja kada su modni fanatici ugledali novu Miu Miu kampanju. Poznata manekenka našla se u ulozi glavne zvijezde kampanje, koja je nastavak suradnje nakon prethodnog projekta koji je naišao na mnoštvo pozitivnih komentara. Iako je prošla kampanja također odisala nostalgijom predstavljajući hommage stvaralaštvu Yevonde Middleton, ovog puta Miu Miu istražuje novu formu fotografije uz Stevena Meisela, koji je fotografirao, a zatim i naslikao Gigi Hadid. Poznata manekenka je pozirala u željenim Miu Miu ready-to-wear komadima stavljajući naglasak na modne dodatke – Wander i Arcadie modele torbi. Kampanja je naravno obrađena tako da je svaki djelić iste bio digitalno oslikavan. Ova metoda iziskuje mnoštvo vremena, truda i profesionalnosti. Osim Gigi i zasebna fotografija Arcadie torbe bila je digitalno oslikana.
Gigi Hadid i Miu Miu su ponovno dokazali da čine modni tim iz snova. Jasno je da Gigi predstavlja ultimativnu Miu Miu djevojku čiji stil svi žele. Svi modni dodaci predstavljeni u kampanji koja nosi naziv Iconic Matelassé, dostupni su na službenoj stranici brenda. Fokus je stavljen na dodatke od velura, koji je posebno trendi, i od prepoznatljive Miu Miu nappa kože.