Modna kuća Celine bilježi najbolji promet u posljednjih pet godina, a da nije potrošila ni centa
Modna kuća Celine bilježi najbolji promet u posljednjih pet godina, a da nije potrošila ni centa

Modna kuća Celine bilježi najbolji promet u posljednjih pet godina, a da nije potrošila ni centa

Poluvrijeme Super Bowla je poznato kao najskuplji medijski prostor koji možete imati, a rezerviran je za multimilijunske korporacije. Većini su poznate Pepsi i Coca Cola reklame, pogotovo ona za Pepsi iz 1992. godine s Cindy Crawford. 30 sekundi reklame na Super Bowlu košta 8 milijuna dolara (usporedbe radi – 1965. godine je koštalo 37 5000 dolara). No, jedna modna kuća i odjevni predmet nisu potrošili ni centa, a imali su najjaču reklamu.

Nikada se nije više pričalo o trapericama

Izvođači se pripremaju za ovaj nastup mjesecima i iza cijele priče stoji vojska ljudi. Outfiti su im često custom made (npr. Rihanna na Super Bowlu 2024. godine u Loewe crvenom kombinezonu). No, Kendrick Lamar se nije u potpunosti vodio tom politikom. Kožna jakna je custom made, a iza nje stoji britanska dizajnerica Martine Rose. Ono što nitko nije očekivao je da će svi pričati o njegovim trapericama. Radi se o Celine trapericama koje je Hedi Slimane, tadašnji kreativni direktor kuće predstavio u Proljeće/ljeto 2020. kolekciji. Traperice možete kupiti na službenoj Celine stranici i koštaju 1 200 dolara.

 

Celine
Celine, Proljeće/ljeto 2020.

Što ovo znači za Celine?

Celine se može zahvaliti Kendricku Lamaru, ali još više njegovoj stilistici Taylor McNeill. Prema Google analitici, u posljednih pet godina Celine nije imao ovakav promet kao nakon nastupa Kendricka Lamara na Super Bowlu. Trapezice, točnije model Marco, uživaju u svom comebacku. No oni koji najviše trljaju ruke su Bernard Arnault i LVMH, korporacija koja je vlasnik Celinea. Bez uloženog centa, dobili su marketing koji i da su ga planirali, ne bi ispao ovako dobro. Do sada nijedna luksuzna modna kuća nije ulagala u marketing tijekom Super Bowla, to jednostavno nije bila uobičajena praksa. Nije ni Celine, odnosno LVMH, no ovo je još jedan dokaz da u show businessu ne postoje pravila i nikada ne znaš što možeš očekivati. Jer, tko bi ikada pomislio da će, pored najhvaljenijeg repera na najpopularnijem događanju u SAD-u, svi pričati o jednim – trapericama?

Sumnjamo da će se ovaj slučaj ponoviti, no sigurno će modne kuće dobro razmisliti kako će pristupiti manifestacijama ovakvog kalibra. Hoće li početi birati jednostavne i nosive ready to wear komade i prestati biti toliko luksuzni i nedostižni?

Kendrick Lamar
Kendrick Lamar
Kendrick Lamar
Kendrick Lamar

Foto: Launchmetrics, Profimedia, Celine

Učitati još
Zatvori