To all the fathers who dare to dream, to all the fathers who dare to love. – Carrie Mae Weems
Dio svijeta obilježio je svoj Dan očeva 16. lipnja, te su mnoge poznate etikete izrazile svoju dozu kreative i prezentirale nove kampanje. Kada govorimo o marketingu brendova, činjenica je da uvek pomno iščekujemo one za nijansu misterioznije. Jacquemus je poznat po svom inovativnom 3D marketingu, The Row po zabranjenom fotografiranju na revijama, a Prada kao ime koje uvijek iznenadi svojim novim licima. Jedan od brendova s ne toliko uobičajenim marketingom predstavlja Bottega Veneta. Brend koji praktički i ne održava službeni Instagram profil uspijeva biti jedan od najprodavanijih i svakom svojom kampanjom iznova i iznova iznenađuje modnu zajednicu. Ovog puta, kao zvijezda nove kampanje istaknuo se A$AP Rocky sa svojim sinovima.
Bottega Veneta i marketing
Prije nego se osvrnemo na novu kampanju koja je pridobila epitet viralne već u prvih sat vremena od svog lansiranja, vrijeme je da uronimo u marketinšku strategiju talijanskog brenda. Naime, Bottega Veneta nema svoj službeni Instagram profil kao većina brendova. Sadržaj ove modne kuće možete pratiti na profilu Matthieua Blazija, njenog kreativnog direktora i na New Bottega Veneta stranici. Do sada smo Bottega Veneta brend vezivali za paparazzo like kampanje. Čija su glavna lica bili A$AP Rocky i Kendall Jenner. Također, jedna od kampanja koja je ostavila trag bila je i ona s glumcem Jacobom Elordijem. Ovom brendu nije potrebna marketinška inovacija da bi se dobro prodavao. On vješto podiže svoje bilance iz godine u godinu.
A$AP Rocky u kampanji za Dan očeva
Serijal fotografija koji nosi naziv Portraits of Fatherhood, fotografiran od strane Carrie Mae Weems, odnio je titulu jedne od najboljih kampanja ovog brenda do sada. Pored kultnog casta, spomenute fotografije predstavljaju referencu na dosadašnji rad poznate fotografkinje kao i njenu prvu izložbu pod nazivom Family pictures and stories. Ova kampanja poslala je veoma važnu poruku o muškom roditeljstvu. Talijanska etiketa ove fotografije posvetila je svim očevima koji su dovoljno hrabri da pokažu svoju ljubav i da iznova i iznova sanjaju sa svojom djecom.
Sada, čini se da je rap ikona holivudske scene A$AP Rocky napravio pravi potez ovom nježnom kampanjom. Njegovi sinovi RZA i Riot Rose također su bili dio ove obiteljske priče smještene u kućnom ambijentu. Prenijevši toplu i obiteljsku atmosferu, sinovi rap zvijezde pozirali su u bodijima s best dad natpisom.
Kampanja koja nam je svima otopila srca definitivno će biti jedna od onih koje ćemo pamtiti. Možemo reći da je marketing Bottega Veneta brenda apsolutno on point, i bez društvenih mreža.
*Članak je preuzet sa Journal.rs.
Foto: Instagram / @matthieu_blazy