Brend za koji možda niste znali, a odlična je alternativa Zari
Brend za koji možda niste znali, a odlična je alternativa Zari

Brend za koji možda niste znali, a
odlična je alternativa Zari

Aritzia je brend osnovan 1984.godine u Kanadi. Proširio se na Američko tržište 2007.godine., a danas je dostupan online i u Hrvatskoj.

Brend je svoju slavu stekao u Americi, a vrijeme je da pokori i ostatak svijeta. Ljubav koju influenceri gaje prema brendu je golema. Iako možda niste čuli za Aritziu, influencerima i slavnim zvijezdama je to prvi izbor u današnje vrijeme. Njihova internetska prisutnost na Instagramu i TikToku glavni je razlog njihove slave.

Estetika Aritzie je svakodnevni luksuz

Aritzia nudi pregršt kvalitetnih staple komada po razumnim cijenama. Od aktualnih klasičnih komada za izgradnju bezvremenske garderobe do stylish sportske opreme za svakodnevne aktivnosti i kretanje. Njihovi proizvodi su istovremeno kvalitetni, trendi i luksuzni. Basic majice, stylish trenirke ili elegantna odijela – svaki proizvod nadmašuje druge fast fashion brendove.

Odjeća dolazi u pregršt neutralnih boja za birati. Tako možete s jednostavnošću iste proizvode kombinirati u minimalistične i bezvremenske lookove svaki dan.

Aritzia je više od modnog brenda

Fokus brenda je na kvaliteti odjevnih komada, kupcima i okolišu. Kroz razne kampanje i promjene, trude se smanjiti sveukupni otpad i doseći ekološki osviještenu proizvodnju. Aritzia svakodnevno donira i pomaže zajednici s ciljem pozitivnog utjecanja na svijet oko nas.

Veliki su promotori jednakosti ljudi i radnika te zagovornici body positivityja.

Uspješne kampanje

Kao što smo već spomenuli, Aritzia u ponudi ima bezbroj kvalitetnih staple komada za sve generacije žena. Minimalistični i luksuzni komadi su trenutni ‘it’ proizvodi za kojima svi posežemo i kupujemo.

Osim toga Aritzia koristi vrhunske marketing taktike kako bi proširila filozofiju brenda na internetu. Na Instagramu i ostalim društvenim mrežama aktualno dijele kreativne sadržaje i fotografije kupaca u njihovim proizvodima.

Također, Aritzia uspješno provodi razne kampanje s poznatim zvijezdama. U kampanji s poznatom influencericom Emmom Chamberlain ciljali su na mladu generaciju potencijalnih kupaca, dok su pomoću kampanje sa svima poznatom Pamelom Anderson dosegli zreliju generaciju žena.

Pozitivna i uspješna slika koju su izgradili, stavlja ih na vodeću poziciju u fast fashion industriji.

Učitati još
Zatvori