Ovog prosinca, točnije od 3. do 23. prosinca, tradicionalno blagdansko darivanje i nagradna igra ADVENT+ koje organizira Arena Centar u suradnji s Mastercardom nose unikatni predznak! U središtu ove jedinstvene priče je Samonikla, studio koji utire put održivog cvjećarstva u Hrvatskoj, a posjetitelji će imati priliku osvojiti vrijedne novčane nagrade, hedonističko putovanje u Istru i jedinstvene poklone, dok istražuju kako održivost i luksuz mogu stvoriti nezaboravno blagdansko iskustvo.
Svaki kupac koji u razdoblju trajanja aktivacije potroši 20 eura ili više plaćajući svojom Mastercard® karticom u svim trgovinama, kioscima, ugostiteljskim objektima ili kinu u sklopu Arena Centra i Arena Parka ulazi u nagradnu igru u kojoj može osvojiti jednu od deset novčanih nagrada u iznosu od 500 eura na Mastercard potrošačkoj kartici.
Dva sretnika će osvojiti i putovanje u Istru, luksuzno iskustvo za dvije osobe u hotelu San Rocco u Brtonigli vrijedno preko 1000 eura. Osim što će odsjesti dvije noći u ovom boutique hotelu, dobitnici će moći sudjelovati i u jedinstvenom kulinarskom tečaju pod vodstvom vrsne i nagrađivane chefice Floriane Ružić u kojem će učiti o održivosti u kulinarstvu i pripremati jela s ostacima namirnica od prethodnih kuhanja. Za nagradnu igru se svi kupci koji zadovolje uvjete mogu prijaviti ispunjavanjem obrasca na stranici Arena Centra ili slanjem SMS-a sadržaja: ARENA, broj računa, ime i prezime sudionika, na broj 60777 (cijena svake pojedine SMS poruke iznosi 0,32 € / 2,40 kn).
Oni koji potroše 100 eura ili više koristeći Mastercard karticu mogu preuzeti svoj unikatni poklon iznenađenja s potpisom brenda Samonikla u posebno dizajniranoj ADVENT+ promo zoni u prizemlju Arena Centra.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Samonikla – pokret prema održivosti
Samonikla nije samo obična cvjećarnica, to je pokret koji promiče održivost u cvjećarstvu. Sami uzgajaju i beru bilje, kupuju cvijeće isključivo od lokalnih proizvođača, ne koriste spužve, plastiku, umjetne dekorativne materijale niti razne cvjećarske kemikalije tako da njihove kreacije predstavljaju autentičan doživljaj prirode. Samonikla potiče svijest o ekološkom i održivom cvjećarstvu, njegovoj sezonskoj dostupnosti i trajnosti, a svaki aranžman koji izađe iz studija predstavlja skladnu mješavina divljeg bilja i lokalno uzgojenog cvijeća. Na taj način njihovi kupci neposredno uče o sezonskom cvijeću, podržavaju male lokalne proizvođače cvijeća, i aktivno sudjeluju u ekološkim i ekonomskim promjenama.
Doživljaj autentične prirode moći će iskusiti i posjetitelji Arena Centra koji od 3. do 23. prosinca posjete ADVENT+ promo zonu u prizemlju zagrebačkog Arena Centra za čije se uređenje pobrinula upravo studio Samonikla. Ova zona ne samo da odražava estetiku i filozofiju tog brenda već je i simbol zajedničke predanosti Arena Centra i Mastercarda prema održivosti. Prepoznajući vrijednost i autentičnost proizvoda studija Samonikla, Arena Centar i Mastercard su ih odabrali kao idealne poklone za svoje posjetitelje i korisnike, čime dodatno naglašavaju svoju posvećenost održivim praksama i promicanju ekološke svijesti u svakom aspektu svojih aktivnosti.
Za više informacija posjetite arenacentar.hr, otkrijte kako održivost i luksuz mogu ići ruku pod ruku, i ne propustite priliku za osvajanje nezaboravnih nagrada.
Foto: PR