Online modna trgovina Answear slavi svoju prvu godišnjicu poslovanja u Hrvatskoj uz rođendanski popust do 50 posto na 100.000 proizvoda koji traje sve do 27. listopada. Ovaj je popularni europski brend, osim u Hrvatskoj, prisutan u još 10 zemalja, a poseban je po svojoj ponudi renomiranih modnih marki, odgovornom poslovanju, brzoj dostavi unutar 48 sati i besplatnom povratu.
U prvih je godinu dana web trgovina Answear.hr poslovala s preko 200.000 zadovoljnih kupaca koji su kupili preko 250.000 odjevnih predmeta, ne računajući obuću, modne dodatke i dodatke za uređenje doma. Zanimljivo je i da kupnja odjeće online više nije vezana uz boravak u domu jer se podjednako kupuje i s računala i s mobitela pa se kupnja u polovici slučajeva obavlja s bilo kojeg mjesta.
Što naručujemo
U prvih su godinu dana Hrvati s Answeara najviše naručivali tenisice, haljine, majice, torbice, kapute i cipele. Kad se radi o modnim markama, kupci s hrvatskog webshopa vjerni su brendovima Guess, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Desigual, Adidas, Inuikii, Ralph Lauren, Calvin Klein i BOSS.
Među najprodavanijima bio je i Answearov vlastiti brend Answear.Lab, koji inspiraciju crpi iz svijeta umjetnosti i kulture, a proizvodi se od održivih i ekoloških materijala, u suradnji s malim europskim tvornicama i nezavisnim dizajnerima. To su kolekcije odjeće u limitiranim količinama koje koriste potencijal lokalnih proizvođača, od materijala kao što su certificirani pamuk, lan, konoplja i poliester kreiran od recikliranih ribarskih mreža.
Moda kao poruka
Answear.Lab modu smatra sjajnim kanalom kojim se mogu komunicirati brojne važne poruke pa je aktivizam važan dio brenda. Aktivnim sudjelovanjem u zajednici, kroz donacije zakladama koje podržavaju djelovanje žena i sudjelovanjem u humanitarnim inicijativama poput pomoći ljudima u Ukrajini, ovaj brend postaje i više od podrške snažnim ženama i prakticiranja održive mode.
“Sretni smo što su nas hrvatski kupci tako dobro prihvatili i prepoznali vrijednost koju im donosimo. Sjajni brendovi po odličnim cijenama i dostava unutar 48 sati, pokazuju naše poštovanje prema tržištu. Uvijek zagovaramo održivo poslovanje u svim segmentima i smatramo da se prema svojim kupcima, ali i prema Zemlji, trebamo odnositi s poštovanjem. Vjerujemo da time potičemo i naše korisnike na razmišljanje o održivosti”, izjavila je Sandra Gašparić, Country Managerica Answeara za Hrvatsku i Sloveniju.
Naručeni proizvodi od Answeara do kupaca dolaze u certificiranoj ambalaži koja je dobivena recikliranjem, a svi proizvodi iz iste narudžbe isporučuju se u jednom paketu. Osim toga, ista ambalaža koristi se i za mogući povrat naručenih proizvoda kako bi se smanjio ugljični otisak i nastanak nepotrebnog otpada.
Answear u svojoj ponudi nudi odjeću, obuću i modne dodatke više od 500 poznatih svjetskih marki te više od 200.000 proizvoda. Među njima su modne marke kao što su Diesel, Guess, Tommy Hilfinger, Valentino, DKNY, Moschino, Kenzo, Burberry i mnogi drugi. Na stranicama Answeara nalazi se odjeća i obuća iz najnovijih kolekcija i prema posljednjim trendovima za žene, muškarce i djecu.
Foto: PR