Najtraženija pozivnica u Zürichu bila je ona za otvorenje butika hrvatske dizajnerice Aleksandre Dojčinović
Aleksandra Dojčinović otvorila je prije nekoliko dana butik u centru Züricha i na taj način postala jedina domaća dizajnerica koja vlastite trgovine ima u čak dvije svjetske zemlje – Njemačkoj i sada Švicarskoj. Lei Lou butik smjestio se u strogom centru Züricha, a nalazi se uz bok trgovinama svjetskih dizajnera, u vrlo prometnoj i popularnoj shopping ulici, pa ne čudi što su otvorenju prisustvovale brojne utjecajne domaće modne novinarke i urednice, kao i tamošnje popularne influencerice, koje nisu propustile o tom događaju izvještavati na svojim društvenim mrežama – Lena Terlutter, Michele Krüsi, Maria Flames, DJ Tanja La Croix i Božena Lazarević.
Osim njih, među stotinjak biranih uzvanika našli su se i brojni viđeniji Hrvati koji tamo žive, a otvorenje nisu propustili ni hrvatska veleposlanica u Švicarskoj Andrea Bekić, kao ni Slobodan Mikac, generalni konzul Hrvatske u Švicarskoj sa suprugom Kristinom. Već dan prije službenog otvorenja, na brunchu koji je organizirala za tamošnje modne znalce, Aleksandra je pobrala brojne pozitivne kritike, a najviše su je dirnule one modnih novinarki koje su konstatirale kako ovaj hrvatski brand dizajnom i kvalitetom izrade, kao i činjenicom da je tu još uvijek riječ o ručnom radu, bez problema može parirati poznatim, luksuznim, svjetskim, modnim kućama.
„Dućan u Zürichu došao je kao nekakav logičan slijed mojih višegodišnjih uspješnih suradnji s tamošnjim modnim časopisima, kako s onima za njemačko govorno područje, tako i s onima za francusko, a iz tih malih projekata rodila su se lijepa poznanstva, od kojih su neka do danas prerasla u prava prijateljstva. Moj tim i ja smo se, čim smo krenuli u realizaciju ovog projekta, osjetili dobrodošli u Zürichu i uživali smo u svakom trenutku priprema u ovom prekrasnom gradu. Činjenica da su nas tako toplo primili, i kao poslovne ljude i kao kreativce, za mene je najveće moguće priznanje i drago mi je da je jedna hrvatska priča naišla na tako plodno tlo tamo gdje se za nas, budimo realni, u poslovnom smislu još uvijek premalo zna“ – govori Aleksandra i dodaje kako se nada da će ovim svojim primjerom pokrenuti pozitivan trend sličnih priča i da će se i druga izvorna hrvatska kvaliteta i dizajn od sada češće nalaziti na inozemnim policama, baš kao što je bilo nekada, kada smo bili nadaleko poznati po kvalitetnim i unikatnim proizvodima.
Foto: John Pavlish