U Splitu je otvoren prvi adidas Print Shop u Hrvatskoj. Uskoro stiže i na još jednoj lokaciji
Omiljeni globalni lifestyle i sportski brend adidas je u sklopu svoje trgovine u Mall of Split otvorio svoj prvi Print shop u Hrvatskoj, drugi takav u regiji Jugoistočne Europe nakon Atene, koji donosi potpuno novo i jedinstveno iskustvo kupovine. Ovaj inovativan koncept omogućuje svim ljubiteljima mode i sporta da personaliziraju adidas odjeću na licu mjesta i to odabirom umjetničkih vizuala lokalnih umjetnika koji se odmah otiskuju na željeni komad odjeće. Print Shop je osmišljen kako bi svaki kupac mogao izraziti svoju kreativnost i stvoriti odjevni predmet koji će biti u potpunosti prilagođen njegovom stilu.
Vizuali koji se mogu aplicirati na odjeću su rezultat suradnje adidasa i renomiranog splitskog umjetnika Gorana Radoševića. Kupci će moći birati između četiri različita dizajna za personalizaciju – Ko će po balun, Dodaj Care, Pape i dida i Just SPLIT. Ova suradnja predstavlja savršen spoj adidasove globalne prepoznatljivosti i lokalnog umjetničkog izričaja.
Inspiracija za Print Shop
Inspiracija za koncept dolazi iz velikih svjetskih metropola poput Atene, Pariza, Berlina i Rima, no dizajn za ovaj adidasov Print shop nadahnut je Splitom, gradom poznatom po bogatoj povijesti i kulturi.
„Ovaj projekt za mene predstavlja sjajnu priliku da umjetnost približim ljudima na potpuno nov način. Fascinantno je vidjeti kako se moji dizajni koriste za stvaranje unikatnih odjevnih komada. Smatram da je spajanje umjetnosti i mode savršen način da ljudi izraze svoju individualnost kroz svakodnevne predmete, a ovaj Print Shop savršena je prilika za to“, izjavio je splitski umjetnik Goran Radošević.
I u Zagreb stiže sličan koncept
Luciano Plazibat, profesionalni plesač i Antonija Dora Pleško, glumica i pjevačica, posjetili su među prvima Print Shop trgovinu i isprobali novu uslugu. Luciano je za sebe izabrao dizajn Dodaj Care koji prikazuje cara Dioklecijana i rimskog legionara, dok se Antonija Dora odlučila za Pape i Dida dizajn inspiriran ljubavlju prema splitskom nogometnom klubu Hajduku.
Nakon Splita, adidas planira otvoriti sličan koncept i u Zagrebu. S novim Print shop konceptom, omiljeni brend ne samo da unosi svježinu u iskustvo kupovine, već predstavlja dio adidasove inicijative da kroz inovacije i suradnje s lokalnim talentima ponudi kupcima iskustvo koje kupovinu pretvara u jedinstveno iskustvo.
Foto: PR