Uoči Svjetskog dana oceana 8. lipnja, adidas koristi moć sporta kao pozitivnu silu za promjene i poziva svijet na ujedinjenje i na novo izdanje utrke ‘Run for the oceans’. Od 28. svibnja do 8. lipnja, četvrtu godinu za redom, adidas i Parley organiziraju utrku kojom nastavljaju svoju misiju spašavanja oceana od velikog plastičnog onečišćenja.
Od 2005. adidas je napravio više od 30 milijuna pari tenisica od Parley Ocean plastike, plastike koja je sakupljena na plažama i obalnom području sprječavajući tako zagađenje oceana. Iako je do sada učinjen vidljiv napredak po pitanju održive budućnosti još se puno toga može napraviti s ciljem smanjenja zagađenja mora i oceana plastičnim otpadom. Ohrabrujući trkače diljem svijeta na davanje njihovog doprinosa tom cilju, za svaki kilometar pretrčan u periodu između 28. svibnja i 8. lipnja putem adidas Running appa (Strava/JoyRun), adidas i Parley će počistiti 10 plastičnih boca s plaža, otoka i obalnih područja. I to do ukupno 226 tisuća tona plastičnog otpada.
“Kao globalni brend imamo veliku ulogu u očuvanju oceana i našeg planeta. Naša je odgovornost koristiti našu platformu, proizvode i naš glas ne samo kako bi podigli svijest ljudi, nego ih i potakli na djelovanje. U svega tri desetljeća, svjetski oceani bi mogli sadržavati više plastike nego ribe ako odmah ne djelujemo. Samo zajedničkim naporima možemo stati na kraj plastičnom otpadu”, istaknuo je Alberto Uncini Manganelli iz adidasa.
Do danas su adidas i Parley pomoću njihove platforme ‘Run for the Oceans’, ujedinili više od 3 milijuna trkača diljem svijeta koji su pretrčali 25,5 milijuna kilometara te skupili 2,5 milijuna dolara za pomoć Parleyu u razvijanju inicijativa i edukativnih programa u borbi protiv zagađenja mora i oceana plastikom. U 2019. godini 92 škole su se pridružile programu i postale centri edukacije o problemu te aktivni članovi u lokalnoj zajednici. Kao rezultat toga 70 tisuća djece i njihovih obitelji sudjelovalo je u programu.
“Run for the Oceans je više od trčanja ili kampanje kojom se podiže svijest. Run for the Oceans se razvio u moćnu globalnu platformu koja nadahnjuje i ohrabruje milijune ljudi diljem svijeta koji se ujedinjuju oko zajedničkog cilja i brinu o oceanima kroz sport potičući tako Parleyev pokret. adidas je i više nego partner, adidas je pravi saveznik, štoviše, član obitelji kojeg stvarno trebamo na našoj strani kako bismo dokazali da industrija može značajno doprinijeti rješavanju ekoloških problema s kojima se susrećemo. Vjerujemo da su suradnja, kreativnost i ekološke inovacije pobjednička formula za spas naših oceana i stajanju na kraj plastičnom zagađenju koje prijeti našem planet, našem zdravlju i našoj budućnosti. Svi koji se pridruže u trčanju, guraju tu viziju prema naprijed”, rekao je Cyrill Gutsch, predsjednik Uprave i osnivač Parleyja.
Ovo je samo početak globalne inicijative. Kao nastavak adidasove ‘Own the Game’ inicijative u ožujku 2021. utrka ‘Run for the Oceans’ će se proširiti s ciljem većeg uključivanja zajednice kroz digitalne tehnologije, ali i kroz događanja uživo. Do 2025. adidas želi postići cilj od 40 milijuna ljudi koji će kroz godine sudjelovati u projektu.
Svi zainteresirani mogu se prijaviti na Unite and Run for the Oceans event u razdoblju od 28. svibnja do 8. lipnja preuzimanjem aplikacije adidas Running app (Strava/JoyRun).