Posljednje dvije godine sportska odjeća ušla je u novu eru – udobni odjevni komadi dobili su predznak chic i stylish te se preselili sa sportskih terena i domova na ulice, barove i restorane, pa čak i poslovne urede. Tzv. athleisure trend doživio je golemi uzlet, koji je spremno dočekao kazališni producent i umjetnički direktor dubrovačkih korijena s adresom u Beogradu Ljubomir Dorontić, poznatiji pod umjetničkim imenom Coka Broz. Upravo u periodu pandemije svoju ljubav prema modi Coka je izrazio kroz brend BRO3, osmišljen kao kombinacija kul, efektnih i udobnih sportskih komada, nosivih u svim prigodama.
Sporty chic u novoj BRO3 kolekciji YGSL – Yugoslavia2
Nova zimska kolekcija brenda BRO3 inspirirana je Olimpijadom ’84 u Sarajevu, a vraća nas u jedno prošlo vrijeme, vrijeme blagostanja i bliskosti, kao i što je sam natpis na hoodicama – “Ljubi te brat”. „Na našim prostorima je teško definirati slogan “Ljubi te brat”, ali ja sam u svom slučaju to objasnio kao neku vrstu povezanosti, ne samo kroz krvno srodstvo porodice, već kroz povezanost prijatelja, partnera, poznanika, ljubavnika – u svakoj od ovih grupacija ljudi su se pronašli i pozitivno reagirali na isti, a to mi i je bio cilj“. – izjavio je Coka Broz.
Pored standardnih “Ljubi te brat” hoodica, kolekcija je postala bogatija za trenirke u simboličnim bojama – crvenoj, plavoj i bijeloj. „Za mene je to simbol mira, jedinstva i sigurnosti. Simbol jednog lijepog vremena, kojeg bi trebali prenositi na buduće generacije s jasnim motivom, a to je – širenje mira među ljudima na ovim našim EX YU prostorima. S obzirom kako sam inspiraciju najviše vukao iz Olimpijade u Sarajevu ’84, donji dio je pomalo retro, pri dnu se širi, a boje iz LjubiTebrat linije inspirirane su bojama zastava plesača u koreografiji otvaranja Olimpijade“.
U Hrvatskoj se kolekcija može kupiti u Dubrovniku, u concept store-u D Street Market, ali i na službenom webu broz.rs. Više informacija o samom brendu na instagram.com/broz.rs/
Foto: Lazar Balaban