Tod’s, legendarni talijanski brend poznat po vrhunskim kožnim cipelama i torbama, ponovno je postao predmet obožavanja među ljubiteljima mode diljem svijeta. Brend, čija je povijest duboko ukorijenjena u tradiciji i izradi vrhunske kvalitete, opet je u središtu pozornosti zahvaljujući ponovnoj slavi klasičnih modnih izbora poput brodarica, koledžica i velikih kožnih torbi. Iako ključne zasluge za ove trendove idu vodećim kućama Miu Miu, Prada i The Row, također su pomogle brendu Tod’s da postane relevantan modni potpis u 2025. koji rado pratimo i nosimo.
Everything about Tod’s
Osnovan 1920-ih godina u malom talijanskom gradiću Casette d’Ete, Tod’s je započeo kao obiteljska radionica cipela. Početkom 1970-ih, Diego Della Valle preuzima upravljanje brendom i pretvara ga u globalni simbol luksuza. Ključ uspjeha ležao je u spoju tradicionalnih zanatskih tehnika i modernog dizajna, što je brendu omogućilo da stvori prepoznatljive komade koji traju generacijama.
Jedan od najpoznatijih proizvoda brenda Tod’s su njihove mokasine poznate kao Gommino. Prepoznatljive po gumenim čepovima na potplatu i savršenom balansu između udobnosti i stila, Gommino mokasine brzo su postale sinonim talijanske elegancije. Osim cipela, Tod’s se ističe i svojim kožnim torbama poput Di Bag, nazvane po princezi Diani, koja je i sama bila obožavateljica ovog modnog potpisa.
Zašto je Tod’s opet relevantan brend?
U svijetu u kojem moda stalno reciklira prošlost, Tod’s je postao važan modni potpis u 2025. zahvaljujući povratku brojnih klasičnih izbora. Brodarice, koledžice i velike kožne torbe danas su sastavni dio gotovo svakog ormara, a Tod’s je natural lider upravo u tim trendovima. Iako će većina fashion girlies posezati za Miu Miu ili Prada komadima koji su stekli mega slavu, žene koje cijene kvalitetu, bogatu povijest i vječan dizajn zasigurno će izabrati Tod’s
Samo pogledajte šarmantne Tod’s brodarice koje sada svi imaju ili žele!
Luksuz koji traje
Dok neki brendovi prioritetno prate trendove, Tod’s suptilno ubacuje neke svjetski popularne elemente, ali ostaje vjeran svojoj filozofiji izrade luksuznih proizvoda koji traju. Sve cipele i torbe prolaze kroz desetke koraka ručne izrade, čime se osigurava vrhunska kvaliteta. S obzirom na to da su u 2025. autentičnost i kvaliteta na vrhuncu potražnje, Tod’s se prirodno našao u samom središtu modnih razgovora.
Moderan preporod kultnog brenda
Iako Tod’s direktno povezujemo s elegancijom i tihim luksuzom, brend u posljednje vrijeme kvalitetno prati trendove i dizajnira svoje varijacije na viralne dizajne. Sukladno s popularnim mrežastim balerinkama, Tod’s je izbacio mrežaste koledžice. Isto tako, kao modni odgovor na opsesiju krznenom obućom, Tod’s je dizajnirao i niz furry cipela koje obožavamo. Jako su urbane i moderne – statement izbor za mlađe i starije modne fanatike.
Nisu zaboravili ni na torbice. Uz njihove signature velike kožne torbe, Tod’s je lansirao neodoljivu krznenu torbu koju krasi životinjski print – jedan od ključnih trendova 2024. godine.
Tod’s for the win in 2025.
Osim odjevnih komada i dodataka, inovativne Tod’s kampanje još su jedan razlog zašto ih svjetska publike obožava. Samo pogledajte nostalgičnu zimsku kampanju i modni stil koji nas vraća u djetinjstvo.
Tod’s je brend koji dokazuje da klasika nikada ne izlazi iz mode. Povratak brodarica, koledžica i oversized kožnih torbi uzrokovalo je da ovaj talijanski luksuzni brend ponovno postane vjerodostojnim u modnom svijetu. Tod’s je savršen izbor za sve koji žele investirati u luksuzne komade koji traju.
Foto: Tod’s, Instagram (@tods )