Baby Lasagna u modu je vratio čipkaste tabletiće. High street trgovine prepune su komada koji im sliče
Već početkom godine smo uočili kako čipki raste popularnost, pogotovo u slučaju mini suknji. Trendseterice su ih stilizirale čak i slojevito na traperice i hlače kako su modni znalci i nalagali. Ubrzo nakon, modnu industriju su ispunile razne čipkaste kreacije, od majica do najlonki. Ali Mango, Zara i Massimo Dutti su svojom kreativnošću i inovativnošću pobijedili sve druge brendove. O čemu je riječ?
Iako je čipkasti materijal česti izbor kod dizajniranja odjeće, najčešće ga viđamo u klasičnim dizajnima ili kao detalj na odjeći. Ovo proljeće, high street divovi su u najnovijim kolekcijama lansirali niz ljetnih komada koji baš jako nalikuju na detalj koji obožavaju hrvatske bake i Baby Lasagna – tabletićima. Iako je njima inače mjesto na televizorima i kućanskim elementima, određeni dizajneri ove sezone imaju drugačiju ideju.
To nas posebno veseli jer je upravo naš predstavnik na Eurosongu ponovo vratio tabletiće u središte pozornosti.
Tabletić kao topić?
Posljednje dvije godine, modni trendovi dolaze i odlaze brzinom munje. Osim toga, naglasak više nije na lijepim i ženstvenim komadima, već inovativnim, kul i neviđenim dizajnima. Prošle smo godine pratili ugly shoes trend koji je nagoviještao nošenje neprivlačnih, ali upečatljivih cipela. Tom trendu su prisustvovali brojni celebritiji, a vodeći high-end brendovi su lansirali neobične i ekstravagantne modele koji blisko podsjećaju na cipele iz crtića ili pak s Lego igračkica. Uz to smo svjedočili i preporodu nostalgičnih trendova iz 2010-ih, te doživjeli povratak Isabel Marant cipela, ribičkih sandala, špagerica te sportskih balerinki. A sljedeći potencijalni trend uključuje i dio hrvatske kulture – čipkane tabletiće?
Mango se inspirirao The Row kolekcijom
U najnovijoj kolekciji, uspješan španjolski brend je lansirao kreacije koje nas blisko podsjećaju na čipkane detalje koje gotovo svaka hrvatska obitelj ima u svom domu. Bijeli ljetni topić je ukrašen čipkom u prednjem i stražnjem dijelu. Također, lansirali su i midi haljinu koja na području prsa sadrži identičnu rupičastu čipku. Nakon dubljeg istraživanja smo otkrili kako je riječ o inspiraciji na Pre-fall 2023 kolekciju brenda The Row, koji je pod vodstvom poznatih sestra Ashley and Mary-Kate Olsen. Naizgled, ovi komadi su jako fora te idealni za stylish ljetnu estetiku, ali je upitna njihova praktičnost. S obzirom na to da su obje kreacije poluprozirne, ako planirate kupovati čipkastu odjeću, predlažemo da nabavite naljepnice za bradavice ili grudnjak boje kože.
Što se kombiniranja tiče, predlažemo zanimljivi i malo drugačije styling ovog romantičnog topića. Nosite ga s oversized distressed trapericama te omiljenim balerinkama i upečatljivom mini torbicom, a za hladnije dane možete ubaciti i baloner. U drugu ruku, midi čipkastu haljinu stilizirajte slojevito preko basic bijele majice. Dodajte trendi sambice i šarmantnu slamnatu torbicu.
I ostali high street divovi prate tabletić estetiku
Izgleda kako je Mangov ili bolje rečeno The Row inovativni topić inspirirao određene high street divove, poput Zare i Massimo Duttija, te su i oni lansirali svoju verziju tabletića u ulozi haljine za plažu, topića, hlača, kardigana, torbe pa čak i sandala.
Što vi mislite o inovativnom mikro trendu, te biste li ga kupili?
Foto: Mango, Zara, Massimo Dutti