Holivudska glumica i reality zvijezda Pamela Anderson prošle je godine doživjela je svoj veliki comeback. Njezin dokumentarac Pamela, A Love Story premijerno je prikazan na platformi Netflix prije godinu dana, a ona i njezin marketinški tim odlično su iskoristili taj hype.
Nakon dokumentarca, Pamela je pokrenula svojevrsni no make up trend, kada se na premijerama i javnim događanjima odlučila pojavljivati bez ikakve šminke. Njezina modna igra digla se na puno višu razinu, a izdala je i knjigu recepata. Složit ćete se da je ovo dobro osmišljen povratak, a usput su se dogodile i brojne dobre stvari za Pamelu nakon što ju je svjetska publika napokon istinski razumjela.
Pamela Anderson kao nova/stara modna ikona
Pamela je svojim provokativnim stilom obilježila devedesete i dvijetisućite. Njezino je tijelo bilo predmet proučavanja, a njezin PR bio je usmjeren na vrlo seksi odjeću. Dva desetljeća kasnije Pamela se vratila u potpuno novom ruhu. S minimalno šminke, uglavnom podignutom kosom i – novim modnim ugovorima.
Postala je zvijezda Jacquemusove kampanje, preuzela poziciju zaštitnog lica modnih kuća Proenza Schouler i Marc Jacobs. U jednom je trenutku pokrenula vlastiti brend kupaćih kostima i slobodno možemo reći da je osvojila modno tržište.
Na Tjednu mode u Parizu zablistala je u nesvakidašnjim odjevnim kombinacijama koje smo poželjeli i sami rekreirati. What a comeback year, indeed.
Novi projekt i novi modni odabiri
Pamela Anderson već nekoliko mjeseci promovira svoj novi film – The Last Showgirl redateljice Gie Coppole. Pamela se za potrebe ove promo turneje ponovno modno osvijestila. Savršeno skrojene i nabrane midi haljine postale su njezina go to kombinacija, dok s druge strane, top dugih rukava voli kombinirati sa širokim hlačama neutralnih tonova.
I dalje je ostala dosljedna minimalnom make up looku, a mi jedva čekamo vidjeti novi film. Šuška se da su kritike o njezinoj glumi uglavnom pozitivne.
*Članak preuzet s Journal.rs*
Foto: Profimedia