Mogli bismo reći kako i ne postoji velika modna kuća koja je stekla toliki uspjeh na račun donjeg rublja kao što je to pošlo za rukom Calvinu Kleinu. Nimalo slučajno, naravno, već s globalnim kampanjama koje su nam se uvukle u podsvijest jer teško je zaboraviti neke od najpopularnijih modela svog vremena kako se s velikih reklamnih panoa smiješe odjeveni samo u CK donje rublje.
No nakon 90-ih, kada je logomanija posljednji put uživala status modnog hita, trebalo je proći desetljeća da bi još jednom u fokus došlo klasično pamučno donje rublje s elastičnom pasicom na kojoj je jasno ispisano ime brenda. I to se dogodilo unazad par sezona kroz koje popularnost Calvin Klein grudnjaka i gaćica samo raste – za kampanje su se prvo angažirala jaka imena poput Kendall Jenner i Justina Biebera, a danas su dovoljno snažni i influenceri koji svojim fotografijama daju osobniji pečat i inspiriraju tisuće kupaca da u kolekciju dodaju još jedan set s potpisom.
Uvijek seksepilno CK donje rublje
Jesen 2018. donosi mini influencersku kampanju koja je dio velike #mycalvins priče. Nije lako postići da pamučno donje rublje izgleda tako sexy i privlačno, no ovom je brendu to definitivno uspjelo. Za novu su sezonu lansirali još jednu liniju za žene, nazvanu Monogram i inspiriranu postojećom linijom za muškarce. Ona uz ime brenda nosi i CK logo istaknut na elastičnoj pasici, uglavnom u drugačijoj boji kako bi se dodatno naglasio.
Unutar Monogram linije lansirana su dva topića, jedan klasičan sa širokim naramenicama i jedan nježniji u bralette stilu te tri tipa gaćica – klasične, tange i bokserice. Dolaze u tri boje, bijeloj, crnoj i pastelnoj nijansi plave, a najbolje od svega je da ih možete naručiti na www.calvinklein.hr. Definitivno su i na našoj listi želja!
Foto: Instagram