Nova Balenciaga kampanja je tu i slavi Le City Bag, ali i standardnu nedostižnost koja je postala simbol brenda
Nova Balenciaga kampanja je tu i slavi Le City Bag, ali i standardnu nedostižnost koja je postala simbol brenda

Nova Balenciaga kampanja je tu i slavi Le City Bag, ali i standardnu nedostižnost koja je postala simbol brenda

Front row najpoželjnije revije sezone? Upravo je to bila ideja nove Balenciaga kampanje. Odabrana kul ekipa sjedi u prvom redu i kao glavni dodatak ima – Le City Bag. U fokusu su različite teksture i boje, ali poruka je ista – ovo je torba koju morate imati.

Brojna poznata lica dio su ovog projekta koji je stilizirao Mel Ottenberg, čovjek prvenstveno poznat po tome što je surađivao s modnom ikonom Rihannom. U njegovim rukama našle su se Livia, Justine Skye, Pernille Teisbaek, princeza Maria-Olympia, Dixie D’Amelio, Camille Charriere, Sua Lee, Mika Schneider, Devon Lee Carlson i Paloma Elsesser. Kratko rečeno – cool girls club. Novu Balenciaga kampanju fotografirala je Lauren Greenfield, poznata američka redateljica i dokumentarna fotografkinja.

Nova Balenciaga kampanja prodaje ekskluzivnost i nedostižnost

Svjetski brendovi u današnje vrijeme imaju zadatak da što dulje ostanu relevantni. Demni Gvasaliji, kreativnom direktoru brenda, to vrlo dobro polazi za rukom. Tema je modnih krugova već neko vrijeme i vrlo dobro koketira s medijima, celebritijima, ali i “običnim” pukom. Sada, što se tiče same kampanje – angažirati što veći broj javnih ličnosti sa što većim brojem pratitelja na društvenim mrežama je niša kampanje. Između ostalog, tako je u svakoj njihovoj kampanji, a i na revijama. Look & feel brenda komunicira se kroz pažljivo odabrane ličnosti, koje se strateški uklapaju u već formirani identitet. Nova Balenciaga kampanja komunicira sljedeću ideologiju – you can’t sit with us & you can’t wear our bags.

Zašto je styling postao toliko važan?

Svjetske modne kuće ne prodaju samo odjevne komade – one prodaju styling i cjelokupan lifestyle koji ga prati. Balenciaga djevojka mora imati nešto nesvakidašnje u okviru svog outfita. To mogu biti moto rukavice, kombinacija trenirke i štikli ili popularne “brze” naočale. To je izdvaja iz mase prosječno odjevenih djevojaka i čini ju zvijezdom večeri. Naravno, mora posjedovati i Le City Bag, to vam je valjda (poslije ove kampanje) jasno?

*Članak je preuzet s Journala.rs

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori