![Kako se dići iz mrtvih? Na Lacoste su gotovo svi zaboravili, a sada proživljavaju grandiozni povratak](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Modna-revija-Lacoste-clp-S25-091.jpg)
![Kako se dići iz mrtvih? Na Lacoste su gotovo svi zaboravili, a sada proživljavaju grandiozni povratak](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Lacoste-modni-brend-4.png)
Kako se dići iz mrtvih? Na Lacoste su gotovo svi zaboravili, a sada proživljavaju grandiozni povratak
Svi jako dobro poznajemo brend Lacoste, no njegova popularnost i važnost posljednjih par godina stavljena je po strani. No kako su nedavno prezentirali novu kolekciju za proljeće 2025., čini se da je brend razvio kvalitetnu strategiju za povratak na trendi scenu. Ali kako? U nastavku sve otkrivamo.
![Lacoste modni brend](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Lacoste-modni-brend-3.jpg)
About the brand
Lacoste, francuski brend osnovan 1933. godine od strane tenisača Renéa Lacostea i poduzetnika Andréa Gilliera, poznat je po svojim kultnim polo majicama i elegantnom i luksuznom sportskom stilu. Tijekom godina, brend je doživio uspone i padove u popularnosti, ali se nedavno vratio u središte modne scene zahvaljujući obnovljenom interesu za “quiet luxury” i sportski stil, ali i uspješnoj novoj kolekciji za proljeće.
![Lacoste modni brend](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Lacoste-modni-brend-7.jpg)
![Lacoste modni brend](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Lacoste-modni-brend-9.jpg)
Inovacija polo majice
René Lacoste, nadimka “Krokodil” zbog svoje upornosti na teniskom terenu, dizajnirao je prvu polo majicu s kratkim rukavima kako bi zamijenio tadašnje neudobne teniske košulje. Ova modna inovacija brzo je stekla popularnost među sportašima i ljubiteljima sportskog stila. Tijekom 1950-ih i 1960-ih, Lacoste je proširio svoj asortiman na različite modne proizvode, uključujući obuću, parfeme i modne dodatke, učvrstivši svoju poziciju u modnoj industriji.
Osim polo majica, početkom 2000-ih mega popularnost je pratila i Lacoste torbice koje smo nosili oko struka. Bilo je gotovo nemoguće prošetati ulicom bez da ne naletite bar na jedan outfit s Lacoste torbicom. No kako i inače biva, takvi hit proizvodi kad tad padnu u zaborav.
![Lacoste modni brend](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Lacoste-modni-brend-6.jpg)
![Lacoste modni brend](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Lacoste-modni-brend-8.jpg)
Fall of the brand
Unatoč početnom uspjehu, elegantan sportski brend je tijekom 1990-ih i ranih 2000-ih doživio pad popularnosti. Promjene u modnim trendovima i pojava novih konkurenata doveli su do smanjenja interesa potrošača za klasične polo majice i prepoznatljiv sportski stil Lacostea. Brend je bio suočen s izazovom prilagodbe novim tržišnim uvjetima i preferencijama potrošača.
![Lacoste modni brend](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Lacoste-modni-brend-4.jpg)
![Lacoste modni brend](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Lacoste-modni-brend-5-1-rotated.jpg)
Rise of Lacoste
U posljednjih nekoliko godina, Lacoste je doživio renesansu zahvaljujući strateškim promjenama i prilagodbi suvremenim modnim trendovima. Ponovno oživljavanje interesa za “quiet luxury” i sportski stil dovelo je do povećane potražnje za klasičnim polo majicama i drugim proizvodima s prepoznatljivim logotipom krokodila. Brend je također prezentirao novu kolekciju na tjednu mode u Parizu, a ona savršeno reflektira aktualne trendove, privlačeći mlađu i modno osviještenu publiku.
![Lacoste modni brend](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Lacoste-modni-brend-2.jpg)
![Lacoste modni brend](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Lacoste-modni-brend-1.jpg)
New collection
Pod vodstvom kreativne direktorice Pelagije Kolotouros, Lacoste je uspješno predstavio kolekciju za proljeće 2025. u Parizu. Kolekcija spaja sportsko naslijeđe brenda s modernim i formalnim dizajnom. Nova odjeća i obuća uključuje zabavne i upečatljive printove, dlakave i poluprozirne materijale, inovativne krojeve, it boje kao što su žuta i zelena, plisirane detalje. Stajlinzi su slojeviti, moderni i monokromatski. Osim toga, Lacoste je predstavio i inovativnu malu torbicu, inspiriranu plisiranom teniskom suknjom. Ona je prošla cijeli internet i postala hit komad u samo par dana. Ovaj pristup omogućio je Lacoste brendu da se ponovno etablira kao relevantan i poželjan brend na globalnoj modnoj sceni.
![modna revija Lacoste](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/modna-revija-Lacoste-S25-011.jpg)
![modna revija Lacoste](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/modna-revija-Lacoste-S25-018.jpg)
![modna revija Lacoste](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Modna-revija-Lacoste-S25-025.jpg)
![modna revija Lacoste](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2025/02/Modna-revija-Lacoste-clp-S25-091.jpg)
Foto: Lacoste, Instagram (@lacoste), Spotlight/Launchmetrics