Kad su luksuz i moda u pitanju, modnu kuću Loewe nemoguće je zaobići.
Osnovana 1864. godine u Madridu, modna kuća Loewe od samog je starta fokusirana na stvaranje vrhunskih komada od kože i besprijekoran finiš, za koji je potrebno besprijekorno i dugogodišnja znanje. Torbe i druge komade od kože s potpisom Loewe na početku prošlog stoljeća nosili su muški i ženski članovi španjolske kraljevske obitelji, a danas ih nose nepoznati obožavatelji luksuza, influenceri, glumice i reperi. Zendaya i A$AP Rocky samo su neki od velikih fanova ovog brenda.
Starinski zanat ispred masovne proizvodnje
Vjerojanje tog španjolskog brenda da i u modernom svijetu ima mjesta starinskom zanatu prepoznali su oni koji prednost daju finijim stvarima u životu te kojima je kvaliteta važnija od potrošnih trendova.
2013. godine kreativnu palicu preuzeo je Jonathan Anderson koji je brendu dao moderni zaokret te mu uz status kultnog luksuznog brenda dodao i pridjev – trendi. Stvorene su sad već ikonske torbe u modelima Puzzle, Hammock i Gate, a ulice je preplavio šarmantan starinski logo.
Logotip Loewe, koji danas prepoznajemo na prvu kad vidimo torbice, veste ili šalove ove modne kuće dizajnirao je 1970. dizajnirao je umjetnik Vicente Vela.
Uz obožavane torbice koje spadaju na popis najkvalitetnijih kožnatih komada modne industrije, brend Loewe iz sezonu u sezonu oduševljava inovativnom odjećom i modnim detaljima koji su sve samo ne dosadni.
Atraktivni krojevi, zabavne kombinacije boja i ručna izrada okosnica su stila ove luksuzne španjolske kuće uz koju na modnoj sceni nikad nije dosadno.
Kako se to izgovara?
Premda je riječ o španjolskom brendu, ime je dobio po njemačkom prezimenu.
30 godina nakon osnivanja modne kuće za proizvodnju kože, u radionicu je stupio vrhunski znalac Enrique Loewe Roessberg koji je ostavio važan utjecaj na povijest ovog brenda. Udruživši se s tad već prepoznatljivom španjolskom radionicom kože, podigao je njezino poslovanje na novu razinu, a brend je dobio ime Loewe.
Ako vas zanima kako se to izgovara, pogledajte kratak video objavljen na službenom YouTube profilu brenda Loewe.
Traže se sandale više
Kako iz sezone u sezonu Loewe niže hit za hitom teško je reći koji je trenutno najveći, no srebrne sandale s predimenzioniranom mašnom svakako su imale svoj trenutak protekle blagdanske sezone.
Otkako su puštene u prodaju, ove su cipele planule sa svih prodajnim mjesta, a trenutno ih se može nabaviti samo u najmanjim brojevima.
Modna priča protkana bajkovitim mirisom parfema
Jonathan Anderson preuzimanjem kreativne palice modnu kuću Loewe nije protresao samo u modnom smislu. Širenjem na svijet kozmetike, upotpunio je priču o kreativnosti koja se godinama provlači kroz luksuzne artikle s ovim prestižnim potpisom.
Mirisi za žene, muškarce i dom oduševili su fanove brenda Leowe, a sam Anderson ih opisuje kao multisenzorni kaleidoskop boja i mirisa, inspiriran prirodom.
U nastavku pogledajte neke od najzanimljivijih komada iz aktualne kolekcije te zavirite u prestižan svijet španjolske kuće koju jednakom strašću obožavaju i reperice i princeze.
Foto: Profimedia, Instagram (@loewe)