Ove sezone čini se kako baš svaki brend u svojoj ljetnoj kolekciji ima nekoliko izvezenih haljina, tunika i bluza. Ako ste se pitali tko je pokrenuo taj trend, jedan od odgovora svakako bi morao biti dizajnerski brend MARCH11. Njega je u ožujku 2015., u New Yorku, pokrenuo ukrajinski stilist Robert Mishchenko, koji je u kratkom roku izgradio renomirano modno ime. MARCH11 danas predstavlja kolekcije luksuznih statement komada za ljeto, a one su inspirirane putovanjima, kulturom, umjetnošću i ljudima koje bi Robert susretao na svojim ljetovanjima po svijetu.
MARCH11 boho tunike
Kao predložak za prvu kolekciju, koja je uvelike obilježila brend i odredila njegovu budućnost, uzeta je tradicionalna ukrajinska Vyshyvanka bluza. Od tada do danas viđamo ju u niz varijacija na temu s MARCH11 potpisom. Evolucija stila dogodila se kroz razne modele, duljine komada i boje veza, a brend je uspješno spojio staru kulturu s visoko kvalitetnim rukotvorstvom. Za ove komade ponekad je potrebno i do 2,000 metara konaca i do 14 dana da se pojedinačno izrade, i to od vrhunskih materijala na čiju se kvalitetu jako pazi. Rezultat su luksuzne boho tunike, bluze i haljine koje dolaze u različitim bojama i raznim kombinacijama veza i čine se uistinu savršenim odjevnim izborom za ljetne dane.
MARCH11 toliko je postao poznat po svojim boho-chic komadima, da je njihova lanena i izvezena bluza proglašena za “The Unofficial Top of Summer” od strane The New York Timesa. I kolekcija za ovo ljeto vrlo je zanimljiva i atraktivna, iako cijene MARCH11 komada i nisu toliko pristupačne. Pa ipak, brend je odlučio ići na ruku i kupcima koji si možda ne mogu priuštiti ovaj modni potpis te je tako paralelno pokrenut i cijenom pristupačniji brend ELEVEN MARCH11, koji donosi skoro iste ove komade, samo po nižim cijenama.
Tunike se inače mogu naručiti u web shopu brenda, a imaju ih i razni inozemni online shopovi. Na Farfetchu, primjerice, trenutno je sniženje MARCH11 komada, a na Outnetu ove tunike možete nabaviti po outlet cijenama.