Oduvijek je u modnom svijetu postojala fascinacija tilom, kao materijalom od kojeg su satkane neke od najbajkovitijih dizajnerskih kreacija. Suknja od tila, primjerice, simbol je za sebe, s kojim i u kojem se svaka žena osjeća poput princeze. A til u posljednjih nekoliko sezona primjećujemo čak i na cipelama, koje se uz ovaj delikatan materijal pretvaraju u istinske statement modele vrijedne pogleda. Najbolji primjer su salonke koje potpisuje modna kuća Jimmy Choo i koje su posebne u svakom smislu te riječi.
Jimmy Choo Lavish 100 cipele s tilom
Jimmy Choo, modna kuća koja je istinski autoritet u području cipela, krajem prošle godine počela je intenzivno reklamirati svoj model cipela Lavish 100, koji je vrlo brzo zapeo za oko trendseterica i proširio se Instagram profilima mnogih influencerica. Već na prvi pogled ne čudi ni zašto; iako je u suštini riječ o sasvim klasičnoj salonki na (vrtoglavo) visoku petu, na šarmu joj daje til kojim je cipela presvučena i koji je nabran te dodatno ukrašen glitter točkicama. Rekli bismo, savršena party cipela koja će posebno dolaziti do izražaja kada ju se upari s mini haljinama ili cropped trapericama. Model je proizveden u Italiji, od brušene kože i tila te ima potpeticu od 10 centimetara. Nabaviti ga možete na Net-a-Porteru.
Foto: Instagram, Net-a-Porter