

Ako ste mislili da su Zara, H&M i Mango jedini igrači na fast fashion sceni, imamo vijest koja će vas razveseliti – ali možda i natjerati da preispitate svoju shopping rutinu. Novi modni igrač je stigao, i to iz Japana. Predstavljamo vam GU, modni brend koji dolazi iz iste obitelji kao i UNIQLO, ali s potpuno drugačijom filozofijom. Da, dobro ste čuli – UNIQLO ima mlađu, otkačeniju sestru, i sada se širi izvan Azije. Nakon što su pokorili Japan i ostatak Azije, GU je odlučio napraviti prvi korak prema globalnoj dominaciji – i to otvaranjem svoje prve trgovine u New Yorku. Ako se Zara i H&M već nisu zabrinuli, možda bi trebali.
UNIQLO ima sestrinski brend pod nazivom GU
GU je japanski fast fashion brend koji je osnovan 2006. godine i trenutno ima preko 470 trgovina diljem Azije. Naziv dolazi od japanske riječi jiyu, što znači sloboda i nesputanost– i upravo je to filozofija brenda. Dok je UNIQLO poznat po svojim minimalističkim i bezvremenskim komadima koji se lako kombiniraju u capsule garderobu, GU ide u drugom smjeru: brz, trendovski, pristupačan i hrabar.
Njihov cilj? Ponuditi kupcima pristupačnu odjeću i dodatke koji prate najnovije trendove – bez straha od eksperimentiranja. Ako UNIQLO igra na sigurno s neutralnim tonovima i bezvremenskim krojevima, GU je ovdje da donese hit komade koji osvajaju društvene mreže. Brend potiče isprobavanje različitih stilova, zabavu s odjećom i izražavanje osobnosti kroz modu – sve po cijenama koje ne lome bankovne račune.
Zašto će vam se GU modni potpis svidjeti?
Tri ključne stvari: niske cijene, odlična kvaliteta i super trendi komadi.
GU nudi high street cijene na razini Zare i H&M-a, ali s japanskim standardima kvalitete. Što znači bolji materijali i preciznija izrada. Ako ste ikada kupovali u UNIQLO-u, znate da Japanci ne rade kompromise po tom pitanju. No, ono što GU izdvaja je njihova ponuda ultra-trendi komada. Bilo da se radi o viralnoj torbi s TikToka ili silueti koju smo tek vidjeli na dizajnerskim pistama. Primjer? GU torbica s mašnama koja izgleda vrlo slično hit modelu brenda Acne Studios – ali po puno privlačnijoj cijeni.
GU se ne boji raditi dizajnerske “dupliće”, ali na način koji je promišljen i stilski dotjeran. Njihovi komadi često reflektiraju trenutne modne manije, od povratka Y2K stila do maksimalističke estetike, što znači da uvijek možete pronaći nešto što je trenutno in.
Collabovi koje ne želite propustiti
Ako volite dizajnerske suradnje, GU ima još jedan as u rukavu – česte suradnje s cool brendovima. Nedavno su napravili kolekciju s kultnim dizajnerskim brendom rokh, a surađivali su i s legendarnim Sesame Streetom.
Još jedan zanimljiv potez? Na njihovoj službenoj stranici postoji poseban odjeljak posvećen stiliziranju GU odjeće, gdje možete vidjeti kako brend predlaže kombiniranje svojih komada – odličan trik za privlačenje kupaca i zadržavanje pažnje na proizvodima.
Dok većina high street brendova jednostavno izbaci kolekciju i čeka da se rasproda, GU aktivno pomaže kupcima da pronađu svoj stil i uključe njihove komade u svakodnevne outfite.
Hoće li GU promijeniti fast fashion industriju?
Sve upućuje na to da hoće. GU uspješno balansira pristupačne cijene i visoku kvalitetu, lansira viralne trendove prije konkurencije i ima pametnu marketinšku strategiju koja ga približava kupcima. Ako ste ikada tražili brend koji nudi dizajnerski look za fast fashion budžet, GU je možda baš ono što vam treba.
Jedan problem – modni brend GU trenutno ne nudi dostavu za Europu, već samo Ameriku.
Dok čekamo da se GU proširi i na europsko tržište, jedno je sigurno – Zara i H&M napokon su dobili pravu konkurenciju.