Anine Bing za Reebok, Victoria Beckham za Mango… Ovo su nam najdraže ovogodišnje suradnje high-end i fast fashion brendova
Koliko god high-end i fast fashion brendovi vole isticati svoje razlike, zapravo su u jednoj romantičnoj, financijski isplativoj vezi. Najbolji primjer za to jesu H&M i njihova aktualna suradnja s korejskim brendom Rokh. Odmah nakon H&M-a slijedi Kate Moss za Topshop. Tumblr je tada bio najpopularnija platforma, a estetika Tumblra je vrlo dobro korespondirala s (barem tadašnjom) estetikom Kate Moss. Summa summarum, Topshop i Kate su u to vrijeme bili it couple.
Ovakve suradnje su odlične za široke mase koje si žele priuštiti neki dizajnerski komad, no možda trenutno ne mogu izdvojiti tu količinu novaca. I zato su one, unazad 10-ak godina, postale modna svakodnevica. Očigledno politika “ruka ruku mije” funkcionira i brendovi se sve više odlučuju na ovakav potez. Tako smo ove godine dobili nekoliko suradnji; Victoria Beckham x Mango, Ganni x Paloma, Uniqlo and JW Anderson, Reebok x ANINE BING. Idemo vidjeti kakve kolekcije su nam pripremili.
Reebok x ANINE BING
Anine i Reebok znaju što se danas nosi. Počevši od kampanje, koja je napravljena u vintage stilu 90-ih, lagano aludirajući na poznate paparazzo fotke Lady Diane. Ova limitirana kolekcija donosi svjež pogled na Reebokov bezvremenski stil baziran na 80-im i 90-im godinama, ali re-dizajniran kroz kreativno oko Anine Bing. Velika prednost ove kolekcije je što je ona fuzija sportske i casual garderobe, iako se na prvu čini da je fokus samo na sportskim komadima. Bing je mislila na sve i dodala blazer, i tako se od sportske, vrlo lako može postići i elegantnija kombinacija. Kratke tajice, crna kožna torba, oversized blazer i šilterica – imate klasičan Hailey Bieber look. A pošto je danas 90% djevojaka uzor Hailey Bieber, Anine i Reebok su s ovom suradnjom odnjeli pobjedu.
Favorit: Siva pamučna oversized majica, 200 eura
Vicky i Mango su savršeni par
Victoria Beckham godinama njeguje sofisticiranost i čistoću u svojim kolekcijama. Odjevni komadi u njenoj liniji su prozračni, okrenuti minimalizmu, ali u sebi imaju jačinu i čvrstoću, kao na primjer, odijela. I zato je ova kolekcija s Mangom savršena simbioza. Mango je najsličniji Victoriji u svojim capsule kolekcijama i od najave kolaboracije, dobili smo ono što smo i očekivali – ženstvene i bezvremenske komade.
Favorit: Bijela naborana haljina s otvorenim leđima, 180 eura
Od Ganni djevojke do Ganni žene
Ditte Reffstrup, kreativna direktorica Gannija, i Paloma Elsesser, manekenka, poznaju se još od 2020. godine, nakon što je Paloma nosila jednu Gannijevu reviju. Tako da ne čudi Palomina izjava da je od Ganni djevojke prerasla u Ganni ženu. Iako Dittin pristup više vuče na chic, casual stil, prihvatila je Palominu viziju i tako smo dobili prozirne haljine s izrezom na prsima. Kolekcija se sastoji od 7 odjevnih komada, a cijene rangiraju od 135 do 368 eura. Vrlo malo komada za capsule kolekciju jedne takve modne kuće, testiraju li možda tržište za neki veći pothvat?
Favorit: Prozirna tamnocrvena haljina s kapuljačom, 225 eura
Sedmogodišnja veza Uniqloa i JW Andersona i dalje traje
Japanski brend UNIQLO i britanski JW Anderson uspješno posluju već sedam godina. Ove godine, za sezonu Proljeće/Ljeto 2024, njihova ready-to-wear kolekcija se obraća londonskim kreativcima koji njeguju funkcionalan, ali moderan stil. Zato je i nazvana “In the artist’s studio”. Kolekcija se sastoji od basic komada, kao na primjer polo majci sa suptilnim bijelim prugama i pamučnih širokih košulja. Ukratko, ova kolekcija je za ljude koji se ne vole isticati iz mase, nego one koji žele igrati sigurno. Ako ste modni entuzijast, preskočite.
Favorit: Pamučna košulja s plavim prugama, 39.90 eura
Foto: Mango, Ganni, Uniqlo, Reebok