Chemena Kamali je žena o kojoj se u modnoj industriji trenutno najviše priča. Nakon uspješne kolekcije za Chloé Fall/Winter 2024., njena kreativna direkcija i boho Chloé ne prestaju oduševljavati. High street brendovi su popularnost “novog” Chloéa shvatili vrlo ozbiljno i vrlo brzo, tako da možete naći dobre komade inspirirane boho estetikom. Ovog puta nam Kamali nije pripremila novu odjeću, već “samo” kampanju za kolekciju o kojoj se ove sezone najviše pričalo. Glavni akteri kampanje su Kaia Gerber, Rianne Van Rompaey, Yar Aguer, Rosalieke Fuchs i Diane Chiu. Imamo vizuale nove Chloé kampanje.
Chloé kampanja hvata Chloé ženu u njenoj potpunoj moći
Kao što se moglo pretpostaviti nakon njene prve kolekcije, Kamali je u središte kampanje stavila – ženu. I nju modelira prema Chloé načelima. Ovom kampanjom je htjela uhvatiti “filmsku intimu” i “auru, pogled i osobnost koji će vas odvući u vječni Chloé trenutak.” Kampanju je fotografirao David Sims, isti fotograf koji stoji iza Loewe Fall/Winter 2024. kampanje.
Može li Chloé proći pod demure?
Chloé je jedan od brendova koji bi mogli proći pod demure estetiku, s obzirom na to da je Chloé žena decentna i nenametljiva. Za razliku od Balenciaga djevojke, koja je imala Brat summer puno prije Charli XCX. A i nova Chloé kampanja je i demure i mindful, čak i ideja iza kampanje odgovara tom novom trendovskom pristupu. Modeli nose lagano stiliziranu kosu, skoro pa svoju prirodnu, nema jake šminke, poze su vrlo elegantne i prirodne… Naravno, Chemena nije radila kampanju vodeći se Tik Tok trendovima, ali ne možemo ne primjetiti kako ju je tajming poslužio. Da postoji neki mikro trend, možda demure boho estetika (iako ne navijamo za kreiranje novih viralnih trendova) – Chloé bi tu odnio prvo mjesto. Summa summarum, Chloé i Chemenu nitko neće zaboraviti nakon tri tjedna, a fotografije u nastavku su dovoljno dobar dokaz za to.
Foto: Chloé, Instagram