Nova ‘it’ torba kojoj predviđamo veliki uspjeh njenih prethodnica

Nova ‘it’ torba kojoj predviđamo
veliki uspjeh njenih prethodnica

Kada je ove sezone modna kuća Chanel najavila novo povećanje cijena svojih kultnih torbica, modnoj zajednici to je dalo pregršt materijala za komentiranje na društvenim mrežama koje i dalje ne prestaje. Počele su čak i usporedbe Chanela s Hermèsom, čija je legendarna Kelly torbica jedan od najluksuznijih modnih dodataka i prošlosti i današnjice te definitivno jedan od modela koji se u svijetu danas smatraju ‘vrijednima investicije’, jer vrijednost im stalno raste.

U pozadini ove ‘borbe divova’, polako, ali sigurno, stvaraju se nove ‘it’ torbe koje će zavladati modnom scenom na mnogo dulji period od prosječne sezone. Jedna od njih već je rođena, pa tako titula ultimativne kraljice među luksuznim torbicama novijeg doba pripada modnom brendu Celine i modelu Bag Triomphe.

Celine Bag Triomphe

Stvaranje novog ‘it’ modela možemo zahvaliti kreativnom direktoru kuće Celine, dizajneru Hediju Slimaneu, kao i njegovom timu unutar modne kuće zaduženom za modne dodatke. Hedi je u nekoliko godina od odlaska dizajnerice Phoebe Philo transformirao Celine u ‘Insta-friendly’ modni brend, čije šilterice, sportske grudnjake i čarape s logom brenda svakodnevno viđamo na društvenim mrežama.

A malo dalje od te sveprisutne logomanije, skoro podjednako su zastupljene Celine Bag Triomphe kožne torbice, koje osvajaju svojim ‘sleek’ dizajnom i klasičnim, a skupocjenim izgledom. Njihov dizajn prilično je bezvremenski, zbog čega bez sumnje govorimo o torbicama ‘za sva vremena’. Izrađene su od najfinije kože, prošivene i naposljetku ukrašene zlatnom kopčom, te se savršeno uklapaju u skoro sve kombinacije. U ormarima modnih insajderica već su nekoliko sezona, a novi modeli koji pristižu u sklopu proljetnih kolekcija čine ‘hype’ oko njih samo još većim, zbog čega bez sumnje govorimo o kultnim torbama novijeg doba.

Učitati još
Zatvori