Ovog ljeta svi žele šešir s natpisom

Ovog ljeta svi žele šešir s natpisom

Eugenia Kim dizajnerica je koja je nošenje šešira podignula na potpunu novu razinu. Njeni čisti i klasični modeli pojam su elegancije, ženstvenosti i profinjenosti.

Dizajnerica je krajem devedesetih godina prošlog stoljeća, kako bi prikrila loše ošišanu kosu, sama dizajnirala i izradila šešir. Njena inventivna kreacija nije prošla nezapaženo u četvrti New Yorka gdje je živjela. Ubrzo nakon toga poznata robna kuća Barneys naručila je svoju prvu narudžbu šešira i tako je započelo stvaranje brenda Eugenia Kim.

Šešire karakteriziraju neutralne boje, neobični ukrasi i visokokvalitetni materijali. Posebno su popularni oni iz kolekcije Riviera Calling s romantičnim natpisima kao što su ‘Daydreamer’, ‘Do Not Disturb, ‘Wish You Were Here’ i upravo su oni postali zaštitini znak brenda. Trendseterice su ususret ljetnoj sezoni poharale sve trgovine kako bi se dočepale svog primjerka, a to je potaklo i druge brendove da osmisle svoje modele.

Eugenia je celebrity miljenica i stalna je postava vrhunskih modnih časopisa. Njenu inovativnost natpisa na šeširima ubrzo su iskoristili i ostali dizajneri pa često viđamo slične primjerke. S obzirom da originalni šeširi stoje nekoliko stotina dolara, pronašli smo dostupnije i jeftinije varijante na online trgovinama Asos, H&M, Betsey Johnson i B London Boutique.

 

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori